2007.10.11. 17:10 teddike

Egy kis magány!

Címkék: okossagok

 
Nem is igazán értem, süt a nap, jó idő van, nekem még is a kedvem a béka segge alatt. Fáj a fejem, és nem térek magamhoz. Egész nap rohangáltam,kb . most értem haza, és igazából azt sem tudom mihez kezdjek. Megnéznek pár sorozatot, de a szemem is folyik a monitor előtt, nem túl kellemes érzés. Voltam edzeni, lehet megerőltettem magam, nem tudom, majdkiderül . Lenne még dolgom is, szóval maradok kicsit még, kattogok, aztán meglátjuk, ha nagyon nem bírom, akkor marad az ágy, és a fekvés. Este lesz nézettség elvileg, remélem most már arról, amiről írni is szeretnék.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr563140043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása