2007.11.07. 00:16 teddike

Punnyadás

Címkék: rtlklub tv tv2 okossagok

 
Mondhatni teljesen kész vagyok, de lehet, hogy ez nem is így van? Már magam sem tudom, az viszont biztos, hogy azt sem tudom, hol áll a fejem. Pedig én próbálkoztam. Igaz, napok óta éjszaka fekszem, háromig pötyögök valamit, hol valami okos oldalon a hülyeségeimet, hol a beadandókat, vagy esetleg valami más sulis dolgot. Kezdem nagyon unni, pedig itt a november, és nagyon nem szeretném ha ilyen gyorsan menne az idő. Főleg, hogy a november és a december, az a két hónap, amikor általában a legtöbb sulis dolgot kell megcsinálni.

A mai napom, függetlenül attól, hogy akadt időm azért pár játékot kipróbálni, arról szólt, hogy kerestem az utat kifelé a nyűglődésből. Nem viselem annyira jól ezt az időjárást, és van pár olyan problémám is, amit nem tudom, hogy fogok tudni megoldani a közeljövőben. De ezek egyék csak meg az én agyamat.

Azon gondolkoztam, és most aztán tényleg kövezzetek meg, hogy itt vannak a szokásos keddi sorozatok, mármint amit kedden lehet megnézni, de valahogy nem tudtam egyiket sem elkezdeni, pedig mindkét sorozatról elég jó kritikát olvastam. Majd éjszaka, ha még lesz erőm megnézem őket. Viszont este ismét leültem a tv elé inkább. Tudjátok, hogy van ez, kész a vacsi, vagyunk páran albiba, jó a hangulat, emiatt együtt nézünk valami okosságot.

Pókerarc volt megint terítéken. Igen, a sok negatív kritika ellenére nekem tetszik, lehet azért mert eddig mindkét részben voltak ismerős arcok, nem tudom, de már nagyon kíváncsi vagyok a nézettségre. A mai rész viszont igazán pikánsra sikeredett szerintem. Volt egy srác, csak így tudom hívni őket, aki megnyerte az egészet, Ő korábban már játszott Vágóval, és elég sok pénzt nyert. A másik ismerős arc, már persze azoknak, akik nézték Sváby műsorát, egy öreg bácsi volt, aki kigyógyult egy halálos betegségből, és szintén nyert pár milliót a tv2 -nél. Volt is egy elég komoly poén, amit Balázs nyomott el, valami olyasmi volt, "ki az a Sváby? - tudod, volt egy vetélkedője, de bebukott vele". Szerintem ennyi a lényeg az egészből, jót röhögtem az egészen. Szórakoztató volt ez a 40 perc, vagy mennyi is a vetélkedő. Egyébként rájöttem egy nagyon jó dologra. A Jóban Rosszban előző részének az ismétlése, pont akkor van, amikor a Pókerarc reklámoz. Szóval, senki nem marad le semmiről.

Azon gondolkoztam, nem sokat, csak átfutott az agyamon, hogy meg fogjuk unni az embereket, vagy legalábbis azokat az arcokat, akiket sokszor látunk. Itt van Balázs. Délután a show, este a Pókerarc, aztán olykor majd jön Kész Átverés. Nem lesz ez így annyira jó szerintem. Fábryt is fura egy héten háromszor, négyszer látni.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr603140089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása