2007.11.26. 21:07 teddike

Gilmore Girls - s01

Címkék: sorozat gilmore girls

 
Nem írtam el a címet, igen, én is elkezdtem nézni. Magam sem gondoltam először ezt át, sőt még komolyan sem vettem. Hiszen eddig akárki mondott vagy mesélt erről a sorozatról, mindig csak legyintettem, és nem igazán foglalkoztam a dolgokkal. Aztán egy vagy két hónapja, eljutottam arra a szintre, hogy leszedtem az első két évadot, és lakótársal elkezdtük nézni. Ez olyan nagyon rövid írogatás lesz. Nem szeretnék nagyon elmélyedni a dologban, meg hát már lerágott csont sokaknak, csak annyi értelme van kb, hogy aki eddig még nem nézte, és véletlenül ad a véleményemre, akkor kezdje el mindenképpen.
 
 
Most tartunk ott, hogy vége lett az első évadnak. Nagyon az eleje ez még, és feleslegesnek érzem, hogy húzzam a dolgokat, egyszerűen beleszerettem ebbe a sorozatba. Gondoltátok volna? Nos, biztos, hogy nem, mivel én sem. Sebaj, függőségem tovább erősödik, és folytatom a nézést.

Az első évad egyébként nagyon jó lett. Igaz, majd ha többet láttam tudom majd összehasonlítani a dolgokat, de olyan párbeszédek vannak itt, amin lehetetlen nem röhögni. Loreilai és Rory nagyon jó páros, könnyű lenne azt mondani, hogy szerelmes vagyok, és ez még igaz is lenne. Megismertem szerintem a főbb szereplőket, és nem nagyon tudnék olyat mondani, aki nagyon ellenszenves lenne. Minden részben van sok olyan mondat, amit egészen nyugodtan, akár éveken keresztül lehetne idézgetni, mert annyira jók. Igazából nagyon nincsenek főbb vonalak. A szerelmi vonal az, ami talán elhúzódik a legjobban.Lorelai és Luke barátsága, illetve a Max féle házasság. Vagy Rory esetén a Dean féle kapcsolat. Ezek mind olykor olykor előtérbe kerülnek. És persze itt vannak a nagyszülők, inkább a nagymama, aki még mindig az egyik legjobb arc. Függetlenül a stílusától, nagyon szimpatikus.

Maradjunk annyiban, hogy az első évad nagyon szimpatikus volt, és mivel tudom, hogy nagyon rég volt már, így egészen nyugodt vagyok, hiszen még sok rész van előttem, amit meg lehet nézni. Az a baj, hogy persze nem tudom mi a sorozat vége, csak sejtéseim vannak, és persze szeretek azon gondolkodni, hogy a hetedik évad majd miként fog lezárulni. Viszont elég sok kommentet olvastam ezzel kapcsolatban. És abban mindenki egyetértett, hogy ha majd vége lesz ennek, akkor "sírni" fogok. Nos, azt kell mondjam, legyen így. Örömmel fogom nézni a további részeket, és reménykedem benne, hogy továbbra is tetszeni fog az egész.
 
 
A szereplők tetszési indexe elég magas. Az első helyen Loreilai! De szerintem ezt mondanom sem kellett, vagy ha igen, akkor aki éppen ezt olvassa, az biztos nem látott még egy részt sem.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr673140115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása