2008.01.03. 18:17 teddike

Amit már lezártunk

Címkék: rtlklub tv tv2 viasat3 pokerarc csillag szuletik a nagy fogyas soforok

 
Korábban kellett volna, de most pótlom azokat a műsorokat, amik még 2007-ben mentek, véget értek, de még semmit nem írtam róluk. Tudom, olykor nevetséges lehet, hogy miket is néz az ember, de ha nem tenné, akkor hogyan is lehetne tudni, hogy mitől is kell elszaladni jó messzire. Nos íme a sor, nem külön, hanem egybe mindent, egyszerre, csak hogy haladjunk.

Pókerarc

Nem volt nehéz kitalálni a műsor előtt, hogy sikeres lesz, csak az volt a kérdés, hogy mennyire? Nos, a hétről hétre érkező nézettségi adatok alapján nagyot húzott az RTL ismét! Maga a műsor olyan volt amilyen, nem feltétlenül műveltségi vetélkedő, és nem a tudás jött elő a legtöbb helyzetben. Viszont azt hiszem, hogy azok akik a legvégén játszottak, nagyon is jók voltak a maguk módján. A győztes, akinek a nevére nem is emlékszem már, talán Béla, sokat tudott, de az biztos, hogy egy Nőnek köszönheti a győzelmét. Ha nem húzzák fel Józsefet, akkor tuti nem ő nyeri meg a versenyt. Ezt sajnáltam nagyon, mert a Jézus él és köztünk jár mondat kb. minden egyes alkalommal eszembe jutott, amikor megláttam ezt az embert. József meg szerintem sokkal többet érdemelt volna, de így is nagyon szép összeggel mehetett haza.

Végeredményben volt egy műsor, amelyik nagyon durván vert mindent a saját idő sávjában, a szuperdöntő nézettsége meghaladta a 2,3 millió nézőt, ami nagyon szép eredmény. Nekem egyébként, elismerve Vágó tudását mégis Balázs sokkal jobban tetszett. Valahogy mindig azt éreztem, hogy sokkal jobban tud beszélni, mint azt a kvíz mester teszi. Persze lehet ez csak az én hülyeségem. Mindenesetre, Vágó István és Sebestyén Balázs együtt nagyon jók voltak, és megérdemelnek minden dicséretet, mert napról napra nagyon sok embert tudtak a képernyő elé ültetni. Ha minden igaz, lesz folytatása a műsornak, én azt mondom legyen, mi ott leszünk, az szinte biztos.

Csillag születik

A tehetségkutató verseny, amiről nem sokat írtam, max annyit, hogy hatalmas nézettsége van hétről hétre. Így volt ez a döntőnél is. Négyen maradtak a végére, és az ország negyede őket nézte, illetve a legfontosabb korosztályban, 18-49 között, egy millió feletti nézettséget produkált a műsor. Csak annyit tudok mondani, mint a legelején, összehasonlítva a tv2, vagy egyéb csatorna műsorával, tök mindegy mit csinálnak, a csomagolás nagyon fontos, és ehhez az RTL nagyon is ért! Az ország "kurvája" még mindig nagyon jól odatette magát, gondolok itt Bucira , a zsűri megmondta a frankót majdnem mindig, és nagyon akartak valamit, de mégsem jött össze nekik. Andreában hatalmasat csalódtam, jobb volt amikor csak táncolt, és nem beszélt. Falusi Mariannt most sem értem mit kereshetett ott, de ott volt, és sok faszságot beszélt. Az ország Tomikája pedig 15 percig volt híres, amíg elő adásban kimondta, hogy mindenki tudja, hogy ő egy b...., és most éli másod virágzását a Kutya magazin címlapján. Ezen kívül pedig Fábry, akit még mindig szeretek, de maradjon csak inkább showman, és ne zsűritag!

A döntősök pedig jók voltak szerintem. Utasi Árpád, Kovácsovics Fruzsina, 4 for Dance és Bíró Gergő. Semmi bajom az egésszel egyébként, mármint a döntő jó volt, a fellépők, a vendégek jók voltak, az RTL tényleg kitett magáért, nagy volt a nézettség. Gratu! A győztes pedig, Utasi Árpád lett. Mondhatnánk, hogy a mi országunkban vált valóra valakinek az "amerikai álom". De vajon mennyire jó ez a csatornának, vagy nekünk? Most komolyan, szegény srác azt sem tudja, mit ért el, vagy mit csinált, pár év múlva semmit sem fogunk tudni róla. Fruzsiról legalább addig sok mindent le lehetett volna húzni. Az a baj, hogy nagyon sokan azért szavaztak, mert megsajnálták Árpit, vagy csak egyszerűen szimpatikus volt nekik. Nekem is, szavaztam is mindenkire, kivéve a táncosokra. A zsűri annyira őket akarta, hogy már hánytam tőlük, főleg Andreától. Na mindegy, ez nem a mocskolódás ideje, az nyert, akire a legtöbben szavaztak. És megérdemli, minden bizonnyal, de ha kicsit üzleti szemmel nézzük a dolgokat, akkor az RTL nek megérte volna beültetnie pár embert, hogy szavazannak mondjuk Fruzsira, és akkor még pár hónapig lehetett volna nyomni a szaftos sztorikat. Illetve ha nem is annyira tehetséges, de az RTL nek is meglett volna a maga kis Rúzsa Magdija. Na mindegy, ez csak az én véleményem. Jó volt, szép volt, többet nem kérünk belőle.

Sofőrök

A saját kedvenc, amiről majdnem minden héten írtam pár sort, aztán a saját lelkesedésem is elfogyott a műsor végére. Persze a döntőt is olykor sikítva röhögtem végig, mert annyira jó volt, és nagyon szép perceket szereztek az embernek így hétfő estére. Sokat nem mutattak az utolsó felvonásban, az viszont nagyon is jó volt, mondjuk sejteni lehetett, hogy ki lesz az abszolút nyertes, és be is jött. Csak annyit erről, hogy a kalapos öreg járt a legjobban, annyira béna volt, hogy egy évig korlátozottan persze, de viszik a seggét mindenhova. Biztos nagy élmény lehet a helyi közértbe egy mercivel menni, de ez legyen az ő gondja. Egyébként akkor ment el a kedvem az egésztől, amikor az eredményhírdetés volt. BKV bérlet, meg bicaj, vagy mi volt. Tényleg kész. Igazából azt hittem valami komolyabb dolog lesz a végén, de aztán csak kiderült, hogy a sok kocsi összetörés mellett, nem sok pénz maradt másra.

Elvileg lesz második rész, remélem tanulnak a mostani hibákból, és egy nagyon jó műsort fognak összerakni. Giannit szeretjük, de Majka mellett rögtön meglátszott, hogy nem tud beszélni, szóval őt sem kellene annyira erőltetni, még akkor is ha nagyon furcsa páros sokak szívet melengette, gondolom én. Várom a folytatást, addig pedig, van pár felejthetetlen rész, amit olykor olykor visszanézek majd. Nézettségről sajnos semmi infóm, majd ha lesz esetleg update lesz.

A nagy fogyás

Félre az előítéletekkel, meg azzal, hogy csak akkor tudunk megnézni egy műsort, hogy ha valaki nagyon jól néz ki. Nos itt senki sem felel meg ennek a kritériumnak. Sőt, sokuk elég durván nézett ki az elején. De ettől függetlenül jó volt látni, hogy honnan hova jutnak el. Szerintem sokakban feljött egy kis lelki energia, hogy majd egyszer rávegye magát valami hasonlóra. Norbi meg Alexandra szerintem jó választás volt. Norbi egy fasz, és még mindig utálom, Alexandra pedig amikor a labdán ugrált a végén, nos nem lehetett nem örülni neki. Egyébként nem értek nagyon a fogyós dolgokhoz, de azt kell mondjam, egyik módszer sem lehet rossz, és aki esetleg le akar fogyni, biztos sikerül mindkettővel elérnie valami okosat.

Maga a műsor olykor elég szánalmas volt, annyira próbálták erőltetni ezt a nemsokára valami nagyon drámai dolog fog történni, hogy már lassan röhögnöm kellett, ha meghallottam. Persze voltak szánalmasabb dolgok is, mint pl. amikor Norbi két percig beszélt, na azt nem lett volna szabad engedni neki. Mert az egyik szemem sírt a másik nevetett. Azért sírtam, hogy lehet ilyen hülye valaki, illetve azon röhögtem amit mondott.

Ettől függetlenül, ami fontos, a nézettség. Nem volt rossz, mármint egy ideig verte, vagy egy szinten volt a vészhelyzettel, aztán történt valami, és a végére nagyon sokan ott hagyták a műsort. A kezdeti 1,4 millió a végére már csak 1,0 millió lett. A héten jön a Hazatérés, és majd februárban pedig a döntő, amiről semmit nem tudok, de majd időben gondolom minden ki fog derülni. Addig jó fogyózást így az ünnepek után, én jövőhéten kezdem!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr663140157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása