2008.01.09. 19:10 teddike

Gondolatok sorozatokról, új részekről, a Sztrájkról!

Címkék: desperate housewives lost sorozatok 2007 2008 gossip girl one tree hill

 
Amolyan ömlesztett okosságok jönnek itt, hiszen elég sok minden történt mostanában, aminek elég sok jelentősége van. Kezdjük ott, hogy sztrájk. 66 napja sztrájkolnak az írok. Ami elég nagy veszteséget jelent. Ezek a számok főleg nekem jelentenek újdonságot, hiszen csak most találkoztam velük először. Egyes források szerint akár napi 80 millió dollár körül lehet a veszteség, ami hatalmas összeg. Lehet mondjuk valamit nem jól értelmeztem, de ennek a töredéke is, ha már milliókról beszélünk igen csak nagy napi veszteséget jelent a stúdióknak,Hollywood-nak! Ennél szerintem sokkal nagyobb hír és egyben veszteség is, sokaknak, szerintem köztük akár nekünk is, hogy a jelenlegi helyzet szerint, elmarad a Golden Globe , és nagyon valószínű, hogy az Oscar is ugrik, vagy tolódik ebben az évben. És ezek, említenem sem kell, ismét súlyos milliók. Viszont vannak pozitív változások is, Tom Cruise stúdiója, megegyezett az írókkal, ami annyit jelent, hogy megadja nekik azokat a dolgokat, amiket követeltek, így ők már munkába is állhatnak. Ezt nevezhetjük akár egy hatalmas áttörésnek, és csak reménykedni tudok, hogy a többen fogják majd ezt felajánlani az íróknak. És már most elkezdtem aggódni azon, hogy mi lesz akkor, ha majd a színészek szerződése is lejár?! Belegondolni is rossz, ha esetleg megegyeznek az írók, erre majd kezdik a színészek, akár több hónapra ismét.

Na eltelt ebben az évben 9 nap, és vannak új részek. Sajnos vagy nem, de már két rész is vár ránk a Gossip Girl-ből, amit elég sokan nem szeretnek, nekem még mindig azon sorozatok között van, amit jó nézni. Van új rész a Friday Night Lights című sorozatból is, aki szereti a sorit, töltse nézze, ebben is voltak jó dolgok szerintem, és ami ennél is jobb, van még pár rész a tarsolyban. Ezen felül pedig, gondolom amire a legtöbben vártak, Született feleségek új rész. A 9-ik rész után szerintem nagyon sokan várták ezt, hogy most vajon kivel mi történt. És a legtöbb dologra azt hiszem, vagyis remélem majd válaszokat is kapunk.

És egy premier is, ami lehet, hogy kevés embert érint, engem mindenképpen, hiszen tetszik a sorozat, láttam az első négy évadot, és most kíváncsi vagyok a folytatásra. Tegnap este volt, rögtön két résszel, a One Tree Hill ötödik évadának premierje. Ami ennél is fontosabb, hogy négy évet ugranak az időben. Bevállalták, és nem ott folytatják ahol abbahagyták, hanem jóval később. Ezzel szerintem elég sok új nézőt is szerezhetnek a készítők. És most már ha minden igaz saját koruknak megfelelő karaktereket játszanak a színészek, vagy legalábbis már nem olyan nagy a szakadék. Ismét vár minket Payton és Brooke, mint a két legjobb csaj. És persze sok minden más. Meglátjuk mire lesz jó az ú évad.

Pár jó és rossz hír, de ami a legfontosabb lenne, mindenki várja az egész sztrájk végét. Hogy miért?!?! Nos én most azért, ha csak egy indokot lehet mondani, mert nem fogom tudni beérni 8 résszel a Lost-ból! Itt van oldalt egy kis visszaszámláló ami nemrég került fel, és ami mutatja, hogy mennyi van még hátra, meddig kell még várjunk a negyedik évadra.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr593140164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása