2008.02.08. 16:16 teddike

Van még mit tanulni!

Címkék: sorozat mischa barton olivia wilde the o c s2

 
Elkezdtem és megnéztem a Narancsvidék első évadát, majd tegnap beraktam pár képet Olivia Wilde-ról. Írtam arról, hogy mennyire jó nő, meg House mellett most remélhetőleg sokáig látható lesz. Meg azt is írtam, hogy Mischa Barton, meg Rachel Bilson. Aztán leesett az állam, ezt miért nem mondta valaki, vagy miért nincs róla akármi, persze csak én vagyok lemaradva, mint mindig. Mischa Barton és Olivia Wilde egy sorozatban, egy jelenetben, egy kapcsolatban. Na, most nem akarok, ilyen kiéhezett vén nem is tudom minek tűnni, de jót röhögtem ezen a dolgon. Na meg Seth is csak eddig volt "szimpatikus". Na jó, nem gondoltam komolyan, de hát Rachel Bilson és Olivia Wilde-ot is berakják neki ide, na az kicsit "durva".

Nekem ez új, én nem tudtam róla, tök váratlanul ért, amikor láttam, hogy merre halad a második évad. Erről biztos írok majd később még bővebben, de ezt muszáj voltam most kiemelni kicsit. Mindjárt keresek valami képet, vagy csinálok ezekből a részekből, mert szó mi szó, két nagyon jó csajról beszélünk. Most már tényleg azon gondolkozom, hogy mekkora volt a nézettsége ennek a sorozatnak, kár, hogy anno nem volt junkie, mert akkor biztos lett volna már amerikai nézettség. A tovább mögött a képek!


Elkezdtem és megnéztem a Narancsvidék első évadát, majd tegnap beraktam pár képet Olivia Wilde-ról. Írtam arról, hogy mennyire jó nő, meg House mellett most remélhetőleg sokáig látható lesz. Meg azt is írtam, hogy Mischa Barton, meg Rachel Bilson. Aztán leesett az állam, ezt miért nem mondta valaki, vagy miért nincs róla akármi, persze csak én vagyok lemaradva, mint mindig. Mischa Barton és Olivia Wilde egy sorozatban, egy jelenetben, egy kapcsolatban. Na, most nem akarok, ilyen kiéhezett vén nem is tudom minek tűnni, de jót röhögtem ezen a dolgon. Na meg Seth is csak eddig volt "szimpatikus". Na jó, nem gondoltam komolyan, de hát Rachel Bilson és Olivia Wilde-ot is berakják neki ide, na az kicsit "durva".

Nekem ez új, én nem tudtam róla, tök váratlanul ért, amikor láttam, hogy merre halad a második évad. Erről biztos írok majd később még bővebben, de ezt muszáj voltam most kiemelni kicsit. Mindjárt keresek valami képet, vagy csinálok ezekből a részekből, mert szó mi szó, két nagyon jó csajról beszélünk. Most már tényleg azon gondolkozom, hogy mekkora volt a nézettsége ennek a sorozatnak, kár, hogy anno nem volt junkie, mert akkor biztos lett volna már amerikai nézettség. A tovább mögött a képek!
 
 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr173140189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása