2008.02.24. 18:15 teddike

Oscar 2008

Címkék: film mozi oscar 2008

Nem sok minden történik ezekben az órákban, meg én is úgy gondoltam, hogy ma inkább itthon töltöm a napot. És nézegettem a filmeket, meg elvoltam. Ezt csak azért írtam le, mert most tartok ott, hogy a mostani jelöltek közül, legjobb filmre gondolok persze láttam négyet. Ami szerintem már elég rég fordult elő, hogy az Oscar -ig eljusson akármi is hozzánk.

Viszont ami az én hibám, hogy eddig egyikről sem írtam, lehet holnap pótlok mindent, de nem hiszem, majd meglátjuk. A jelöltek egyébként: Juno, Atonement, No Country for Old Man, Michael Clayton - ezeket láttam eddig, és a There Will Be Blood, ami kimaradt. Igaz már itt figyel a gépen, de egyenlőre félek nekimenni angol felirattal. Meglátjuk, lehet holnap ráveszem magam, és akkor teljes képem lehet a jelöltekről.

Az a helyzet egyébként, hogy én nem tudnék választani a filmek közül. Mindegyik jó valahol szerintem, elég nehéz őket egy kalap alatt osztályozni. Az Atonement egy fantasztikusan szép romantikus film, meg szerelem ahogy kell. A Juno is egy elég komoly dologról szól, és baromira tetszett benne Ellen Page! A No Country , amiről (is) szintén fogok írni még sokat, egyszerűen nem tiszta nekem. Mármint nem értem, vagy értek valamit, de nem tudom, hogy az a valóság e. Így próbáltam leírni azt, hogy nem vagyok biztos magamban. A film egyébként egyszerre a legjobb és a legrosszabb is. De ennél többet nem szeretnék. Szintén nagy hatást gyakorolt rám a Michael Clayton is, ami azt kell mondjam, hogy George C. szereplésétől hangos. Nagyon jól hozza a karaktert.

És ami nagyon durva, hogy lehet pont az a film marad majd ki, ami végül nyer mindent? Na azért ezt kétlem, de a legjobb film, és a legjobb férfi főszereplő kategóriában minden esélye megvan a There Will Be Blood -nak. Nem akarok tippelni, vagy még most nem akarok, egyébként is nagyon reménykedem abban, hogy éjszaka megint lesz "live blogging" és akkor ott lehet osztani a dolgokat. Délután már aludtam pár órát , és bízom abban, hogy képes leszek reggelig fent maradni. Mondjuk lehet elég lenne reggel ötkor felkelni, és a végét megnézni, de az mekkora szarság lenne már?! Még mindig azon agyalok, hogy neki kellene menni a kimaradó filmeknek, de valahogy nincs erőm hozzá most mindegyiket feldobni, majd szépen lassan, frissítve azzal, hogy ki mennyi Oscart nyert persze.

Este/éjszaka kiderül minden! Addig is remélem majd a bevonulásról lehet majd pár képet felrakni, főleg ha jönnek kedvenc celebek. Stay tuned and stay online. Van ennek értelme, remélem! Nem nagyon szoktam linkelni más oldalakat, de most ha nem gond ezt fogom tenni!

Oscar 2008 Live - thx to Human

Oscar 2008 Jelöltek - Lehet tippelni!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr733140208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása