2008.02.27. 01:26 teddike

Olivia Wilde

Címkék: csajok olivia wilde

Lehetne az a cím, hogy Olivia Wilde nude scene, mert van ilyen. És nekem ezt csak tegnap volt szerencsém látni. Tegnap este megnéztem a Training Day című filmet, és szerepel ebben Eva Mendes, nagyon szép, szeretem őt is, és van benne egy jelent, amikor eléggé ruha nélkül rohangál. Erről szerettem volna találni pár képet, persze nem ment, de sikeresen rátaláltam 13-ra, az Alpha Dog -ban örvendeztet meg magával minket. A tovább mögött pedig ezt az apró kis jelenetet láthatjátok, persze csak ha érdekel valakit. Természetesen ide kell írnom, és meg is teszem, hogy 18+!


Lehetne az a cím, hogy Olivia Wilde nude scene, mert van ilyen. És nekem ezt csak tegnap volt szerencsém látni. Tegnap este megnéztem a Training Day című filmet, és szerepel ebben Eva Mendes, nagyon szép, szeretem őt is, és van benne egy jelent, amikor eléggé ruha nélkül rohangál. Erről szerettem volna találni pár képet, persze nem ment, de sikeresen rátaláltam 13-ra, az Alpha Dog -ban örvendeztet meg magával minket. Természetesen ide kell írnom, és meg is teszem, hogy 18+!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr383140211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mucsi 2008.10.20. 13:13:08

jó a sege meg a mele.

Anak 2008.10.20. 15:24:08

Gyönyörű a párbeszéd is, látszik, hogy ezek ketten igazán szeretik egymást.

Atis 2008.10.23. 14:37:12

tényleg ennyi dilettáns van? képarány? valaki?
süti beállítások módosítása