2008.03.04. 20:35 teddike

Testvérek, Brian élete, Széf!

Címkék: rtlklub tv

Ki látta a ma esti adást? Nagyon jól szórakoztam az az igazság. Két testvér, a Barbi+Zsolti páros nagyon szimpatikus volt. Ők kerültek a döntőbe, és ott is brillírozták. A lényeg, hogy megnyerték a pénzt, örültem neki, de nem ezen akadtam fent. Nem emlékszem pontosan melyik kérdésnél, de hosszabb gondolkodás után, tovább mentek, jó lett a válasz és Barbi ha jól hallottam elengedett egy "gecci-t". Lehet, sőt biztos, hogy én hallottam rosszul, de akkorát röhögtem hirtelen, hogy szerintem a szomszédok is hallották.

A másik akadás. A mai fiatalok a Brian életéből ismerik Jézus történetet. Ezt a magvas gondolatot Balázs mondta, amikor Zsolti a Bibliai kérdés megválaszolásánál ezzel próbálta megmagyarázni igazát. Egyébként ezt a kérdést is jól tudták. Viszont elég hangosan gondolkodtak, és szerintem attól simán lehetett feküdni, a röhögéstől persze. Balázs is formában volt. Tudom, hogy nem egy műveltségi vetélkedőről beszélünk. Azt is értem miért nézték többen mint a Legyen Ön Milliomos! -t, mondjuk nem rajtam bukik a dolog, én leültem mindkettő elé. Viszont régen tudtam ekkorát röhögni, mint ma este. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr983140221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása