2008.03.27. 23:34 teddike

Lost s04e07

Címkék: sorozat lost 2008 lost s04

Erőt vettem magamon, és úgy gondoltam, hogy itt az ideje csinálni valamit végre. Elvégre nem telhet el úgy egy hét, hogy sírjak itt magamról végig, és a Lost sem hiányozhat, főleg, hogy egyenlőre, csak 8 rész van mögöttünk. Én még jövök egyel, de most egyenlőre maradjunk a hetedik résznél. Lehetne ott kezdeni, hogy szerintem itt szívtam meg a legjobban azt, hogy bármit is elolvasok előre a sorozattal kapcsolatban. Sok olyan kis apróság volt ebben a részben, amit már tudtam, esetleg sejtettem, de sajnos megettem, emiatt nem jelentett akkora nagy durranást. DE! Ettől függetlenül ez is egy olyan rész volt, amit nagy örömmel néztem, és nagyon jó hangulata van. Spoilerek segítségével a tovább mögött folytatom.


Erőt vettem magamon, és úgy gondoltam, hogy itt az ideje csinálni valamit végre. Elvégre nem telhet el úgy egy hét, hogy sírjak itt magamról végig, és a Lost sem hiányozhat, főleg, hogy egyenlőre, csak 8 rész van mögöttünk. Én még jövök egyel, de most egyenlőre maradjunk a hetedik résznél. Lehetne ott kezdeni, hogy szerintem itt szívtam meg a legjobban azt, hogy bármit is elolvasok előre a sorozattal kapcsolatban. Sok olyan kis apróság volt ebben a részben, amit már tudtam, esetleg sejtettem, de sajnos megettem, emiatt nem jelentett akkora nagy durranást. DE! Ettől függetlenül ez is egy olyan rész volt, amit nagy örömmel néztem, és nagyon jó hangulata van. Spoilerek segítségével a kép alatt folytatom.

A rész címéből is lejött, hogy az eddig kicsit hanyagolt, de sokszor fontos szerepet betöltő Jin és Sun lesz a középpontban. Azt tudjuk róluk, hogy Sun terhes, gyereket vár, viszont ha a szigeten marad nem tudja megszülni, és meg fog halni a baba. Azt is tudjuk, hogy Sun megcsalta Jin-t, viszont a baba ettől függetlenül és szerencsére Jin gyereke. Csak Juliett tudja, hogy Sun félrelépett. És sajnos, amibe beleszaladtam, mindenhol írták, hogy hát biztos, meg tuti, hogy mindketten kijutnak a szigetről. És pont ez volt a baj, nem mondom, hogy rögtön, de ahogy Jin rohangált a pandáért leesett, hogy annyira azt akarják eladni, hogy Sun-hoz igyekszik, hogy biztos nem így van. Volt egy Jin FB és egy Sun FW! Oceanic 6 Sun, és azt hiszem, most már teljes a lista. A gyerek megszületett, lány lett, és boldogság van. Jin pedig valami nagy kutyának nyalja a seggét, és ahhoz kell a panda, mert szerencsét hoz. A szigeten viszont ennél komolyabb dolgok történtek. Sun miután rájött, hogy Charlotte és Faraday leütötte Kate barátunkat, és nem az az elsődleges feladatuk, hogy megmentsenek mindenkit, el akart indulni Locke-hoz. Juliett viszont ezt úgy akadályozta meg, hogy elmondta Jin-nek, hogy Sun megcsalta. Dráma, minden, de hát nem Jin lenne, ha nem tért volna vissza. Apró pici hangulatos jelenetek voltak itt, amik segítettek abban, hogy jó legyen ez a rész. Mármint ezt a Jin Sun dolgot sokkal gyorsabban is le tudták volna zavarni, de így volt szép az egész.

Desmond és Sayid hajón való tartózkodása is egyre jobb. Kaptak egy cetlit, hogy ne bízzanak a kapitányban. És rájöttek arra, hogy azért csak van valaki, aki segít nekik majd esetleg, csak még nem tudták ki az. Viszont fogva tartják őket, de nagy nehezen, egy kisebb incidens után tudnak beszélni a kapitánnyal. Aki elmondja nekik, hogy előtte van a Oceanic 815 járatának a fekete doboza, és azt is megtudják, hogy kinek a hajóján vannak. Desmond néz egy nagyot, de most nem ez a lényeg. A kapitány elmondja, hogy megtalálták a repülőt, a tenger fenekén, és elvileg nem élte túl senki, mivel ott van az összes hulla. De csak azért nem emelik ki, mert nagyon költséges lenne. És ru csak az egyik oka, amiért el akarják kapni Ben-t, aki állításuk szerint odarakott mindent. Majd ezek után jött az a rész, amikor már nem is lepődtem meg annyira. A sötétben feltűnt egy faszi, aki takarít a hajón, és neki kellene kitakarítani a lakrészüket. Végig tudtam, hogy Desmond és Sayid kivel fog találkozni, de egy kicsit mégis kirázott a hideg, amikor megjelent Michael/Kevin. VÉGRE!

A rész vége pedig ismét nagyon szépre sikeredett. Megszületett Sun kislánya, és meglátogatta őket Hurley. Ismét Hurley. Aki nagyon kellemes meglepetés még mindig ebben az évadban. Együtt kimentek a temetőbe, meglátogatták Jin sírját, ami szerintem nagyon jó és fontos jelenet volt. Nem tudom ki figyelte meg, nyílván mindenki. A dátum amikor meghalt, a zuhanás dátuma volt. Tudom nem nagy szám, de akkor is, valahogy durva volt látni.

Egyébként legszívesebben egy olyan képet szerettem volna berakni, amin Hurley és Jin van, de azt hiszem az eléggé spoileres lett volna, külső szemmel nézve, de lassan, április 6 után azt hiszem minden rajongó számára tiszta lesz, hogy vannak olyan jelenetek, amik a jövőben játszódnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr43140242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása