2008.04.25. 01:00 teddike

Grey's Anatomy - Negyedik évad

Címkék: sorozat 2007 2008 greys anatomy

Benne vagyunk a levesbe rendesen. És az ok, amiért most vettem elő a sorozatot? Egyszerű, mint minden. Ma éjszaka folytatódik végre a negyedik évad. Vegyük úgy, hogy egy nagyon hosszú szünet után, ismét új részek, szám szerint a 12-ik az évadban. A harmadik évad így ért véget. De azok, akik nincsenek annyira képben, elég sok spoiler várhat rájuk a következő pár sorban. A tovább mögött a folytatás.


Benne vagyunk a levesbe rendesen. És az ok, amiért most vettem elő a sorozatot? Egyszerű, mint minden. Ma éjszaka folytatódik végre a negyedik évad. Vegyük úgy, hogy egy nagyon hosszú szünet után, ismét új részek, szám szerint a 12-ik az évadban. A harmadik évad így ért véget. De azok, akik nincsenek annyira képben, elég sok spoiler várhat rájuk a következő pár sorban.

 
A negyedik évad elég jól indult. Maradva a sztorinál, nekem nagyon tetszett. George, egyik kedvencem megbukott a vizsgán, ezért ismétli az évet. Beosztják őket csoportokba, mint ahogy anno, először ők is kezdték. Meredith, Karev, Izzie és Yang lesznek a vezetők. George Meredith keze alá fog dolgozni, míg az új szereplők közül, az új Grey Yang segítője lesz. A párok is borultak rendesen az évad során. A fő csapás, Meredith és Shephard doki is szakítottak, de azért dugni még össze járnak. A leadott 11 rész alatt, azért sokszor untam már őket, főleg Meredith miatt, amit szerintem mindenki megért. Nagyon vártam már, hogy végre jöjjön valami új csaj, és Meredith pofára essen. Ez szerencsére meg is jött, igaz még nagyon az elején vagyunk, és úgy köszöntünk el mindenkitől, hogy éppen első randira hívták a csajt, de sajnos már most biztos vagyok benne, hogy előbb vagy utóbb ismét egymásra találnak.

George változott a legjobban, amit a végén azért meg is jegyzett, hogy szeretne újra az az ember lenni, akiről Miranda elnevezte a gyermekét. Ez a csajozós George annyira nem jön be. Sokkal inkább a bénázós a nyerő. És most, hogy Izzie és Callie között kellett rohangálnia, nem igazán hozta azt, amit szerintem az előző három évad alatt megszoktam tőle. De! Nem akarom én ezzel leírni az egyik kedvenc dokimat. Szakítottak Callievel, és próbálkoztak Izzievel, ami azért elég vicces volt. Viszont most megint fordulni látszik a helyzet, marad a jó barátság, és szerintem lassan a visszatérés a feleséghez is.

Yang maradt egyedül. Burke elment, az oltár előtt felejtette, és persze ezt nehezen emésztette meg. Amit azért, tudva, hogy ő a legkeményebb, elég jól viselt. Jelenleg szerintem ő van a legjobban a háttérben. Vagy mondhatjuk úgy, hogy szakmailag sokkal több minden történik vele, mint a többiekkel. És az utolsó első/másodéves, akiről keveset írtam, Karev, aki semmit sem változott. Továbbra is hozza a bunkó dokit, akit sokan nem szeretnek, viszont vannak olyan helyzetek, amit neki köszönhetően oldanak meg. Visszatért a harmadik évadban meggyógyított betege is, és az új Grey dokit is ő próbálta fel legelőször, persze itt is elég bunkó módon.

Burke elment, helyére hoztak azért egy új szereplőt, vagy esetleg Addison dokit akarták pótolni Hahn érkezésével? Nem tudom, de nagyon üde színfoltja ő is a kórházas történetnek. A harmadik évad során bejelentett nagy visszavonulásból semmi nem lett. Richard maradt, és továbbra is ő vezeti a sebészetet. A másik kedvencem Miranda, aki azért többször került előtérbe, mint az eddigi évadok során. Családilag, és szakmailag is több szituációban láthattuk. Érték csalódások, és a családja is kezd szétesni, de ennek ellenére, valahogy úgytűnik, és szerintem a készítők is szándékosan játszanak erre, hogy ő azért a motorja az egésznek.

Ennyit sikerült kipréselnem most magamból. A negyedik évad is hozza szerintem azt a színvonalat, ami miatt az egyik kedvenc sorozatom. Nem kellett csalódnom eddig, voltak persze olyan részek, amik azért nem voltak annyira izgalmasak, sokszor kapartam a falat mondjuk Meredith miatt, de várom az új részeket. Biztos vagyok benne, hogy még sokáig maradni fog a sorozat. És kicsit maradva a pletykáknál, Izzie a nagy filmes karrier miatt ki akar lépni. Ebből mi igaz? Remélem semmi! És ami tény. Addison vissza fog térni vendégeskedni kicsit.

Éjszaka tehát új részek. Bízom a sorozatban, és abban is, hogy nem pártoltak el a nézők. A Desperate Housewives esetében azért elég szép visszaesés tapasztalható.


18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr333140270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nünü 2008.07.27. 00:37:29

tudom, hogy kicsit előreszaladok, de ugye lesz 5. évad is? most fejeztem be a 4. évadot és bár kereknek tartom és részben lezártnak is, mégis nagyon várom, hogy legyen valami folytatás.

Ismeretlen_37501 2008.07.27. 20:07:48

Nünü: Természetesen lesz ötödik évad, már forgatják is. Majd próbálok összeszedni pár forgatási képet, meg sorozattal kapcsolatos híreket, és kirakom. Nézzél majd vissza!

Pamcsi 2008.08.09. 16:00:03

en mar nagyon varom a 4-ik evadot.nem tudja valaki,hogy mikor adjak le az rtl klubbon?

bym92 2008.09.22. 18:14:27

Hát én is most láttam a 4.évadot és féligmediig lehet hogy levan zárva, de egy csomó uj dolog is lett benne aminek szeretném a folytatását. Spoiler: (Izzi és Karev, O"Maly és Lexie Grey és még sok más...) Ugyhogy nagyon remélem hogy lesz folytatás. Ha valaki tud valamit az 5.évadról az orjon légyszi. email: bym92@citromail.hu

bym92 2008.09.22. 18:23:56

Most láttom hogy szeptember 25.én kezdodik a greys 5.évada!!! ITT eg ypromocios video: http://www.indavideo.hu/video/Greys_Anatomy_Season_5 Nézzetek meg! Csá

Ismeretlen_37501 2008.09.22. 18:36:37

bym92: köszi, jól láttad, 25én indul az új évad, majd előtte jönnek még infók a sorozattal kapcsolatban.

bym92 2008.09.24. 21:19:13

Magyar feliratot még nemtudsz az 5x1.részéhez?? Majd ha tudsz akor irj. THX

Ismeretlen_37501 2008.09.25. 02:18:23

Nem tudom, hogy mennyire gyorsan fognak majd feliratot csinálni hozzá, de ha elkészül, vagy lesz, akkor írok majd.

bym92 2008.09.25. 19:16:21

THX!!!! :D

Ismeretlen_37501 2008.10.02. 21:59:03

Felirat sajnos még nincs, de nem felejtettem el a dolgot. Az ötödik évadról viszont már írtam, amennyiben érdekel a dolog olvasd el, minden új infót majd oda fogok felrakni, ha ez megfelel? http://teddike.freeblog.hu/archives/2008/10/02/Greys_Anatomy_-_Dream_a_Little_Dream_of_Me/

Martin 2008.10.15. 13:43:20

Sziasztok! Ha valakinek megvana 4. éved akkor lécci küldjétek el nekem,nagyon érdekel a sorozat és nincs kedvem este fent maradni mindíg.:(

Ismeretlen_37501 2008.10.15. 18:52:51

Martin: Google segít, torrent oldalakon biztos megtalálod valahol.

csak én 2008.12.30. 13:59:28

hello.én ott ragadtam le, hogy a negyedik évad második felében mi történik.légyszi segítsen valaki:)

Ismeretlen_37501 2009.01.05. 18:51:50

Mit szeretnél tudni pontosan? Mert azóta történt egy két dolog. Rose/Mer/Derek hármas életére gondolsz? Vagy úgy nagyjából mindenki érdekelne?

csak én 2009.01.05. 19:27:53

hmmm.Tulajdonképpen ott ragadtam le ahol abbahagyták az rtl klubon.Azóta olvastam róla meg láttam videókat is de még mindig nem tiszta hogy ki kivel mikor mit stb...:)

Ismeretlen_37501 2009.01.05. 19:36:48

Akkor tudok adni neked egy kevés olvasnivalót, aztán meglátod, hogy van e még kérdésed: A negyedik évad vége: http://teddike.freeblog.hu/archives/2008/05/28/Greys_Anatomy_-_Negyedik_evad_finale/ Az ötödik évad mindegyik részéről is vannak bejegyzések: http://teddike.freeblog.hu/tags/greys-anatomy/ Kint most az ötödik évad 11. része jön majd. Nálunk ha jól emlékszem valamikor a negyedik évad vége felé hagyták abba. (Ebben nem vagyok biztos.)

csak én 2009.01.14. 16:12:53

köszi.sokat segítettél:)

ZsuZs 2009.03.11. 11:15:20

szijasztok^^ nincs meg valakinek az első három évad? mert sajnos én csak a második felénél kapcsolóttam be,deszeretném újra viszanézni az egészet... ha valakinek megvan az írjon:) kösziszijasztok^^
süti beállítások módosítása