2008.06.05. 13:28 teddike

Desperate Housewives - Negyedik évad finálé

Címkék: sorozat desperate housewives 2007 2008

A finálé, amit sokan vártunk szerintem. Na nem Lost szinten, de a készítők nagyon mondogatták, hogy lesz majd idegeskedés a végén, és nagy meglepetés. Ezt előre le is lőhetem, hiszen szerintem nincs olyan ember, aki nem találkozott volna ezzel a hírrel. Azon ment a gondolkodás, hogy öt évvel előre, vagy vissza ugranak majd az időben. Ehhez képest, hogy mi lett, azt majd a kép alatt. Viszont ami biztos, hogy az évad első feléről itt már írtam. Akkor is több minden foglalkoztatta az embereket. Innentől viszont jönnek a spoilerek!

A finálé, amit sokan vártunk szerintem. Na nem Lost szinten, de a készítők nagyon mondogatták, hogy lesz majd idegeskedés a végén, és nagy meglepetés. Ezt előre le is lőhetem, hiszen szerintem nincs olyan ember, aki nem találkozott volna ezzel a hírrel. Azon ment a gondolkodás, hogy öt évvel előre, vagy vissza ugranak majd az időben. Ehhez képest, hogy mi lett, azt majd a kép alatt. Viszont ami biztos, hogy az évad első feléről itt már írtam. Akkor is több minden foglalkoztatta az embereket.

Az évad több kisebb-nagyobb vonala között volt olyan, ami azért érdekelt, és izgalomba tartott. Katherine volt az egyik, amire nagyon kíváncsi voltam, hiszen érdekelt, hogy mi is történt a múltban. A Scavo család kapott egy átkozott rossz kiscsajt, aki szintén az évad során keserítette az életüket. A másik, amit szerintem túl gyorsan kiírtak, az Orson Mike baleset/gázolás volt. Orson egyszerűen csak bevallotta, hogy mi történt, és Mike megbocsájtott, Bree persze nem.

Nézzük inkább sorba a történet szempontjából a csajokat. Maradva a finálénál persze. Edie még korábban kilépett a képből. Megfenyegette Bree-t, hogy elmondja mindenkinek, hogy is lett ez a gyerek. De szerencsére, végre nem azt kaptuk, hogy ment tovább a kavarás. Bree elmondott mindent a csajoknak, és Edie mehetett a picsába. És ment is meglepő módon. Ha már nem lett öngyilkos, elmenekült, persze biztosan kap ő még szerepet. Maradva Bree életénél. Mike gázolása miatt dobta Orsont, aki nem igazán akarta elhagyni, és mindig ott volt mögötte, emellett pedig Katherine-el együtt csináltak egy fasza kis vállalkozást.

Katherine-t elhagyta Adam, azért mert megtudta, hogy mi is történt a házban. A lánya, Dylan megtalált egy papírt, amin voltak dolgok, de nem tudta összerakni a képet, aztán megjelent az apja, és még mindig nem állt össze a kép, hiszen sokan azt hittük, hogy ő halt meg, de nem. A végén azért kiderült minden. De ezzel még ne kapkodjunk sehova.

Carlos megvakult, Gaby próbálja ápolgatni, pénzük nincs, ezért albérlőt fogadnak, akiről kiderül, hogy drog futár, és abból van pénze. A Scavo család, mint ahogy mondtam, majdnem szétment Tom lánya miatt, de a végén itt is rendeződtek a dolgok. Susan meg Mike, talán ők kaptak a legkisebb szerepet a végén, megszületett a gyerek. Boldogság van.

És a vége, amire nagyon vártam. Két rész itt is. Bree meg Katherine szervez egy meleg esküvőt, közben Dylan apja, rájön, hogy nem ő az apja, sőt, akiről itt szó van, az nem is Dylan. Na bumm, mi van? Tettem fel a kérdést, aztán nagy nehezen a végén kiderült minden. Apuci kicsit idegbeteg volt, verte anyucit, aki féltette a lányát, menekültek. Aztán apuci, pont az esküvő ideje alatt rájött mindenre, és elővette anyucit, persze Bree is pont rosszkor szalad be a házba, éppen ezért neki is hallani kell mindent. A sztori annyi, hogy azon az estén, amikor régen sikerült apucit elkergetni, a kis eredeti Dylan magára rántotta a szekrényt, és ott meghalt. Anyuci meg elment valami intézetbe, ahol talált egy nagyon hasonló lánykát, és őt nevelte mint sajátját. Bumm! Na jó, ez nem ütött akkorát, de hát akkor is.

Susan meg Mike mint mondtam fürödnek a boldogságban, megszületett a gyerek, semmi csapda, semmi veszekedés. Tisztára nem örültem a dolognak. Gaby meg Carlos nagy nehezen lebuktatják a csajt, aki náluk lakik, persze nem volt ez egyszerű, de ez rátok vár, hogy megnézzétek mi is történt. Lynette meg Tom lebuktatják a kiscsajt, de ez mennyire durva már? Szóval simán elveszítheti valaki a családját, gyerekét, mert valaki, még ha öt éves is, azt hazudja, hogy megütötték. Durva volt azért ennek a hátterébe belegondolni.

És az ugrás, amiről már az elején beszéltünk. Előre öt év. Pókereznek a csajok. Mindenki megváltozott kicsit, aztán hazamennek, és jön az a két perc, amikor megváltozik minden. Vagy legalábbis azt hisszük, hogy minden. Lynette meg Tom együtt, csak a gyerekekkel vannak gondok. Bree nagy ismert és híres író lett. Dylan telefonál haza, hogy minden rendben vele, és a barátja megkérte a kezét. Gaby meg, hát megváltozott kicsit, és amit addig nagyon nem akart, azt duplán megkapta. Susan , többször írtam, hogy minden rendben, jön a gyerek, meg minden. Hát öt év múlva, már semmi sincs úgy. Mike sehol, viszont van egy új emberke. Jöhetnek a kérdések, hogy mi történhetett, de hát majd úgy is megtudjuk, a falat nem kaparom szét azért.

Az évad egyébként hozta szerintem azt, amit megszokhattunk a sorozattól. Itt a megszokottan van a hangsúly. Nem több, nem új, mondhatni semmi más, de attól még jól lehet szórakozni. Kellemes 42 perc ez, olykor kiugróan jó részekkel. A folytatás adott, öt év elteltével is barátnők maradnak, de remélem jó sok izgalom, meg újítás közben. Az egész évad, meg a finálé részemről 7/10. Gondolkoztam rajta, hogy több legyen, az ugrás miatt, amit azért vártam, de ez nem volt nagy durranás, ha úgy vesszük. Várom a folytatást, és reménykedem abban, hogy tudnak még meglepetést okozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr553140332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása