2008.06.19. 23:46 teddike

T-online: Mert szeretem [update]

Címkék: t online okossagok

Most nagyon nem vagyok magamnál, mert napok óta idegeskedek. Nem elég, hogy vizsgázok, és mellette van még pár dolog ami ráncigálja az idegszálaimat, lassan három hónapja problémás az internetünk is. Ami azért annyira nem lenne rossz, egy boldog békés világban, de mivel nap mint nap jönnek új információk, akár csak a vizsgákkal kapcsolatban is, így jelenleg mondhatni munkaeszköz is, amiért kemény összegeket fizetünk havonta.

Ezt meguntam kicsit, és átolvasva ÁSZF-et, illetve egyéb okosságokat, a héten már másodjára küldtem egy emailt a kedves ügyfélszolgálatnak. Akinek van türelme, és esetleg érdekli, hogy mit sikerült leírnom, az olvasson tovább. Természetesen amint érkezik a válasz, jönni fog az is fel.

update 1: megjött a T válasza.

Most nagyon nem vagyok magamnál, mert napok óta idegeskedek. Nem elég, hogy vizsgázok, és mellette van még pár dolog ami ráncigálja az idegszálaimat, lassan három hónapja problémás az internetünk is. Ami azért annyira nem lenne rossz, egy boldog békés világban, de mivel nap mint nap jönnek új információk, akár csak a vizsgákkal kapcsolatban is, így jelenleg mondhatni munkaeszköz is, amiért kemény összegeket fizetünk havonta.

Ezt meguntam kicsit, és átolvasva ÁSZF-et, illetve egyéb okosságokat, a héten már másodjára küldtem egy emailt a kedves ügyfélszolgálatnak. Akinek van türelme, és esetleg érdekli, hogy mit sikerült leírnom, az olvasson tovább. Természetesen amint érkezik a válasz, jönni fog az is fel.

A levél 9 órája ment ki, azóta természetesen semmi válasz:

"Tisztelt T-Online!

A héten immár második alkalommal lepem meg Önöket levelemmel, mivel továbbra is gondjaink vannak a szolgáltatással, legalábbis, amit Önök annak hívnak. Lassan két hónapja folyamatosan vannak problémáink, amit a héten már egyszer jeleztem, és korábban telefonon mindig be is jelentettük a problémát, tehát ezek dokumentálva Önöknél meg kell legyen.

A héten azt a választ kaptam Önöktől, hogy az esetleges hibáról tudnak, elnézésünket kérik, de fejlesztenek/javítanak, ami a Mi érdekünk is. Ez eddig rendben is lenne, és NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK, tényleg, DE:

Hosszas böngészés után, az Önök ÁSZF-ben több dolog is szerepel, ami magyarázatra szorulna:

1. "Rendszeres karbantartási munkálatokat minden héten kedden és csütörtökön 24-06
között lehet elvégezni, ettől eltérő időpontban végzett karbantartás az Előfizető 15
nappal korábban történő értesítése mellett lehetséges.
Ha a Szolgáltató érdekkörébe tartozó ok miatt kerül sor a szünetelésre – ide nem értve
az általános szerződési feltételekben meghatározott rendszeres karbantartást -, vagy a
szünetelés oka mindkét fél érdekkörén kívül esik, a szünetelés időtartama alatt az
Előfizető a szünetelés időtartamára vonatkozó díj fizetésére nem köteles."

Tehát, ha Önök leírják, hogy karbantartanak, de nem a megadott időben, jelezném ISMÉT, hogy a héten minden este kettő esetleg három órás kimaradásaink voltak, akkor miért nem jelzik ezt felénk, ahogy itt szerepelne?

2. "20.1. A Szolgáltató Elıfizetı-értesítési kötelezettségének következıképpen tehet eleget:
a) Közvetlen, írásbeli értesítéssel (értesítés levélben); vagy
b) elektronikus levélben; vagy
c) egyéb elektronikus hírközlési úton; vagy
d) az Eht. 136. § (1) bekezdése és a 132. § (4) bekezdésében meghatározott esetekben
az értesítendı ügyfelek körétıl függıen országos vagy megyei napilapban,
legalább két alkalommal feladott közlemény útján, amellyel egyidejőleg a
Szolgáltató köteles az értesítést ügyfélszolgálatán is közzétenni."

Itt vannak ugye a lehetőségek, amiket Önök írtak le, tehát gondolom Én naiv felhasználó, hogy valamelyik módon kellett volna esetleg szólni, hogy éppen mi a helyzet.

3."A szolgáltatási terület egészét érintı átmeneti szünetelés egy évben összesen
maximum 10 óra (600 perc).
Az elıfizetık legalább 10%-át érintı átmeneti szünetelés egy évben összesen
maximum 25 óra (1500 perc)."

ÉS itt a legszebb dolog, amit találhat az ember. Mint már mondtam, többször, vagy is mindig arra hivatkoznak, hogy mentenek mindent, akkor nézzük meg, hányszor adtunk be javítási kérelmet, mennyi szünet volt eddig, és csak a héten nézzék meg, hogy eddig mennyi óra kimaradás volt.

Tovább megyek, elvileg mentik a telefonos beszélgetéseket is, kellően ideges vagyok már ahhoz, hogy megjegyezzem, egy kedves hölgy munkatársuk, miután elmondtuk neki, hogy nincs internet, és NINCS VONALUNK sem, gondolkodás nélkül megadott egy olyan számot, amit csak vezetékes telefonról lehet felhívni. Jön a kérdés, mit csinál Ő ott, hogy vették fel, és elnézést, hogy megkérdőjelezem a hozzáértését, de ha NINCS VONAL, akkor szerinte melyik telefonon hívtuk Őt, és szeretnénk esetleg tovább telefonálni?

És akkor már csak kis apróságnak számít, hogy amikor éppen sikerült bejelenteni a problémát, hogy gondunk van, felvették 72 órára, másnap egész nap nem volt internet, este hagytuk el a házat, és a postaládába egy olyan felszólítás fogad, hogy megpróbáltak bejutni, de nem voltunk OTTHON! Kérdezem Én naiv felhasználó ki ver át kit? Mivel egész nap itthon voltunk, és ha már a postaládát látja, akkor eljutott addig, hogy a kapun bejött, ergo az ajtónkig tiszta az út, de nem teszi meg, helyette minket figyelmeztet, hogy megpróbálta!

Egyenlőre több dolgot nem tudnék ehhez hozzátenni. Hangvételemet kérem értsék meg, jelen helyzetben 9900 Ft. havi kiadás, a szinte semmire, vagy a sok idegeskedés mellett nagyon sok. Tisztelettel kérem Önöket, hogy próbáljanak tenni valamit, vagy nézzék meg mi a helyzet, mert ez így szerintem nem állapot.

Továbbá azt is szeretném itt megjegyezni, hogy mivel az ÁSZF-ben több olyan szervre is hivatkoztak, amiket jelen helyzetben értesíteni lehet, így ezt a levelet, oda is továbbítani fogjuk.

Továbbra is kérem megértésüket, Tisztelettel..."

Válasz:

"

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Köszönjük levelét!

 

Kérem, hogy a hiba elhárításának érdekében végezzen el néhány ellenőrzést.

 

Rövid időre áramtalanítsa az ADSL modemet, majd ellenőrizze a kapcsolatot újra. Ha továbbra is hibát tapasztal, kérem, jelezze ügyfélszolgálatunknak és tájékoztasson, hogy milyen ledek világítanak az ADSL modemen ebben az esetben, és milyen hibaüzenetet kap, amikor újra szeretne csatlakozni.

 

Ügyfélszolgálatunk mindenkor készséggel áll rendelkezésére..."

Egy kérdésem van, miért kell még hülyének is nézni a felhasználót? Most komolyan?! Modem ki be és majd után mit mondanak a led-ek, ennyit tudnak dobni erre?

Megy majd a válasz, erre most már tényleg kiváncsi vagyok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr483140349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolee 2008.06.21. 18:35:43

Semmi értelme ennek, nem fog változni semmit, mondhatsz akármit, vagy írhatsz nekik, amíg nem "anyázol" vissza se írnak.

zolee 2008.06.24. 15:45:58

Mondtam én, nem lesz semmi, felesleges írni bármit.
süti beállítások módosítása