2009.04.17. 16:01 teddike

Harper's Island - Pilot (1x01)

Címkék: sorozat 2008 2009 harpers island

A héten végre eljutottam én is oda, hogy megnézzek egy újabb sorozatot. Egy nagyon jó kis újoncról lesz most szó, ami a magyar/hazai oldalakon elég nagy publicitást kapott, így akár még az is elképzelhető, hogy sokan közülünk sokkal jobban vártuk az első részt, mint sok hype-olt sorozat kapcsán. Először is tisztázzuk azt, illetve hangozzon el John Turtletaub neve, aki a sorozat készítője, és aki a Jerichot is elhozta nekünk. A történetről később, egyelőre csak annyit, hogy a CBS csatorna a CSI után tűzte műsorra, és eddig két rész ment e belőle. Én az első részről szerzett tapasztalataimat osztanám meg mindenkivel.

harpers island season one

Itt viszont már mindenképpen foglalkoznunk kell a történettel: egy esküvőre kapunk meghívást, várjuk a vendégeket, hogy a hajó kifusson, és megérkezzen Harper's Island-re. A hajón már ismerkedünk a szereplőkkel, akikből már most mondom, hogy nagyon sok van, majd már itt 10 perc után megtörténik az első gyilkosság, amiről fogalmunk nincs, hogy ki vagy miért halt meg. A hajó kifut, megérkezünk a szigetre, nem titkoltan egy olyan helyre, ahol pár éve már komoly gyilkosságok történtek, de elvileg az akkori gyilkost már megölték. Ezt onnan tudjuk meg, hogy a szereplők egy részének a múltja/gyerekkora a szigetre vezet vissza.

A pilot önmagában nagyon jó volt, elásta a magokat, amikből remélhetőleg valami nagyon szép fog kinőni. Ebből sokak remélem már kikövetkeztették, hogy nem ez volt a legjobb első rész amit láttam, de felvezetésnek nagyon jó. A sok szereplő miatt eleve nehéz mindenre időt szakítani, a jövőben majd kiderül, hogy mennyire tudnak ezzel a bandával foglalkozni egyszerre. Mindenesetre én előtte csak annyit vártam, hogy részenként nem csak egy ember fog meghalni, ez szerencsére be is jött, így már eleve boldog voltam.

A megvalósítás a koncepció nagyon jó, csak itt bejön az a rész, hogy a CBS-en került adásba, és még mindig kétséges számomra, hogy a csatorna törzs nézőit mennyire veszik majd meg a sorozattal. A szereplőkről elöljáróban csak annyit szeretnék mondani, hogy vannak köztük ismerős arcok, de sok olyan is, akiket már most megöltem volna. De ez legyen az én bajom.

Az én boldogságom jelenleg abban mérhető, hogy az első rész végeztél rögtön néztem volna a következő, amit nagyon kevés sorozat tud elérni. Emiatt (is) biztos, hogy lesz még írás, akkor majd bővebben is foglalkozunk a szereplőkkel. Egy dologban bízok, hogy ha valakit megszeretünk, tegyük fel jobban megismerünk, az nem esz akadály, hogy a következő részben meghaljon?! A másik dolog, hogy lehet gondolkodni, ki lehet a gyilkos, mindenkinek lehet már gondolata erről. Jöhet a folytatás tehát!

Értékelés: Harper's Island - Pilot - 7/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr853141122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása