2009.10.15. 15:50 teddike

Moziajánló: 42. Hét

Címkék: film 2009 moziajanlo

Na ezért voltam ideges egy hete, nem tudtak volna egy normális filmet berakni. Erre a hétre meg jött több is:

Hazai bemutató (október 15):

  1. FEL (UP): Pixar-ék elértek végre hozzánk is. Ha minden jól megy, még ma érkezni fog egy vélemény a filmről. 3D meg minden, egyértelműen nézni kell.
  2. Julie&Julia: Két nő, egy recept (Julie & Julia): Meryl Streep rajongóknak kötelező, illetve ne éhesen üljetek be a filmre.  
  3. Vakító fehérség (Whiteout): Az utóbbi idők egyik legrosszabb filmje. Olvashattok róla, ha akartok.
  4. Halloween 2: Nem vagyok oda a horror filmekért, de lehet ezt még én is bepróbálom. Érzem az erőt hozzá.
  5. A grófnő (The Countess): Semmit nem tudok a filmről, így aki tud róla valamit, vagy esetleg látta, elmondhatná véleményét.
  6. Utolsó jelentés Annáról: Magyar film. És ma már váltottak rá jegyet, szóval lesz aki megnézni.

Amerikai bemutató (október 16):

  1. Where The Wild Things Are: Odakint befut végre a mozikba. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen fogadtatása lesz. Magasan a legtöbb helyen lesz majd látható.
  2. The Stepfather: Horror film, a Nip/Tuck doktorával.
  3. Law Abiding Citizen: Gerard Butler és Jamie Foxx közös filmben. Úgy látszik Butler elég sok filmet bevállalt erre az évre, ez is nézni fogjuk, ha megérkezik.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr613141595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seema · http://www.pallas70.hu/osszetett-kepzesek.php 2009.10.15. 16:16:04

Julie&Julia - erre nagyon kíváncsi leszek, kivételesen jónak ígérkezik a sztori, bár főzősfilmek nem szoktak annyira jók lenni....

Ismeretlen_37501 2009.10.15. 16:17:17

Érdemes megnézni. Én abban mértem a sikerét, hogy közben nagyon megéheztem. :) Meryl Streep miatt meg egyértelmű, hogy látni kell, nagyon jól/jót alakított.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.15. 17:39:39

A grófnő Báthory Erzsébetről szól, ha így se ugrik be ki ő, akkor itt többet is megtudhatsz róla http://hu.wikipedia.org/wiki/B%C3%A1thory_Erzs%C3%A9bet

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.10.15. 17:40:50

Eltűnt a kommentem:) Szóval csak azt írtam, hogy A grófnő Báthory Erzsébetről szól, a wikipedián utána tudsz olvasni

Ismeretlen_37501 2009.10.15. 18:25:51

Koimbra: köszi. Nem tűnt el a kommented, csak a link miatt benyelte a szűrő, de most már helyén van.
süti beállítások módosítása