2010.02.02. 15:48 teddike

Szitkom hétfő: Újra Bazinga

Címkék: sorozat how i met your mother the big bang theory 2009 2010 accidentally on purpose

A címmel (talán) már el is árultam magam, de majd csak a végén térek ki a Big Bang-re. Addig még át kell vergődni két másik sorozaton, amik érdekesen szerepeltek, akár egymáshoz képest is. Az ismertebb vendégszereplők után a HIMYM behúzta ezt a féket, és Barney-ra építve próbált hozni egy újabb részt, de nem sikerült neki. Ha elzárva élnék a világ dolgaitól (sorozataitól), és csak azt az egy szitkomot nézném, biztos nagyon elégedett ember lennék. De szerintem az jelent valamit, ha az utána következő Accidentally on Purpose első négy percén többet nevetek, mint a teljes HIMYM részen. Pedig itt sem kell nagy dolgokra gondolni. Csak itt még a frissesség ereje jó hatással van az emberre, és a geek/nerd barát poénjai még ülnek. A HIMYM csapattal az a baj, hogy szépen lassan megutáltam őket. Robin hiába tolja a "jó nő" dumát, erősen túljátszott az egész, mint ahogy Ted sem vicces, de erről nem egyszer írtam. Továbbra is az a bajom, hogy hiába jó egy poén, csavarnak rajta annyit, hogy a végén már sírok a szenvedéstől. Tudjuk, hogy egy szar név jó poén, de nem kell tizensokszor az arcunkba csapni.

the big bang theory season 3Az előző kettőtől függetlenül azt kell mondjam, hogy a Big Bang Theory visszatért. Régen röhögtem ennyit, és ilyen nagyokat egy részen. Sheldon uralom volt ismét, de nem túljátszva a szerepét. Nagyjából ezt várnám tőle, és a többiektől is, mármint ha reagálni kell Sheldon hülyeségeire. Egyébként ez a 20 perc annyira jól sikerült, hogy szerintem maguk a színészek is remekül szórakoztak a felvételek során. Sheldon Bazinga jelenete egyszerűen hatalmas volt, és nekem az ébresztés is emlékezetes marad. Már csak azért is, mert Penny aranyosan "belenevetett" a jelenetbe. Végre egy olyan rész, amit bármikor elő lehet kaparni, és nevetni az elejétől a végéig. Én ezt várom a sorozattal, és teszek is apró emlékeztetőt, hogy a 14. részt kell előkeresni majd.

Pontok tekintetében HIMYM 5/10, AoP 6/10, TBBT 8/10.

"Have you tried rebooting him? - No, i think it's a firmware problem."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr533141936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEEW 2010.02.08. 18:38:43

Így is van. :)
süti beállítások módosítása