2010.02.27. 12:22 teddike

Skins - Freddie (4x05)

Címkék: sorozat skins 2009 2010

Ez volt az a rész, amire egyáltalán nem számítottam. Mármint, hogy ekkora hatással lesz az emberre. Pedig, és folytathatnám azzal, hogy semmi nem történt, valójában viszont ez egyáltalán nem lenne igaz. Az eddigi nagy kedvencem, mármint a részek közül, egy második évados volt, a másik bandával, és Cassie köré épült. Freddie viszont felnőtt a dologhoz. Na nem a karakter, hanem ez a több mint 40 perc. Ekkora hullámvasútra egyáltalán nem számítottam. Képzeljétek el azt a helyzetet, hogy hátradőlve elkezdtek nézni valamit, a felénél mozgolódtok kicsit, hogy vajon mi lesz ebből, aztán egy pillanatra sem akarjátok levenni a szemeteket a képernyőről.

Nagyon finom lenne, ha azt mondanám, hogy dráma van. Pedig az volt, és feszültség ezerrel. Egyáltalán nem számítottam arra, hogy pont Freddie karakterénél lépnek meg egy ilyet. Azt vártam, hogy boldogság lesz, rengeteg buli. Isznak, szívnak és amit szoktak még. Ehelyett egy, a végére teljesen depresszív részt kaptam, ami megmondom őszintén engem is kedvtelenné tett. Nagyon jól eltalálták a hangulatát, és most mondom azt, hogy az új csapattal is erős sorozatot kapunk.

Gondolom most sokan azért magukhoz nyúlnak, hogy egyrészt miről beszélek én itt, meg nem lehet megdönteni a korábbi sikereket. Nos, szerintem ezzel megtették. A másik, hogy miért beszélek csapatról, amikor alig szerepeltek? Ez az amit itt most elfogadok, és nem kezdek el azon gondolkodni, hogy mi lett volna, ha másképp csinálják. Még a spoileres sorok előtt jöjjön egy kép, aztán alatta folytatom.

skins season 4

Ez volt az a rész, amire egyáltalán nem számítottam. Mármint, hogy ekkora hatással lesz az emberre. Pedig, és folytathatnám azzal, hogy semmi nem történt, valójában viszont ez egyáltalán nem lenne igaz. Az eddigi nagy kedvencem, mármint a részek közül, egy második évados volt, a másik bandával, és Cassie köré épült. Freddie viszont felnőtt a dologhoz. Na nem a karakter, hanem ez a több mint 40 perc. Ekkora hullámvasútra egyáltalán nem számítottam. Képzeljétek el azt a helyzetet, hogy hátradőlve elkezdtek nézni valamit, a felénél mozgolódtok kicsit, hogy vajon mi lesz ebből, aztán egy pillanatra sem akarjátok levenni a szemeteket a képernyőről.

Nagyon finom lenne, ha azt mondanám, hogy dráma van. Pedig az volt, és feszültség ezerrel. Egyáltalán nem számítottam arra, hogy pont Freddie karakterénél lépnek meg egy ilyet. Azt vártam, hogy boldogság lesz, rengeteg buli. Isznak, szívnak és amit szoktak még. Ehelyett egy, a végére teljesen depresszív részt kaptam, ami megmondom őszintén engem is kedvtelenné tett. Nagyon jól eltalálták a hangulatát, és most mondom azt, hogy az új csapattal is erős sorozatot kapunk.

Gondolom most sokan azért magukhoz nyúlnak, hogy egyrészt miről beszélek én itt, meg nem lehet megdönteni a korábbi sikereket. Nos, szerintem ezzel megtették. A másik, hogy miért beszélek csapatról, amikor alig szerepeltek? Ez az amit itt most elfogadok, és nem kezdek el azon gondolkodni, hogy mi lett volna, ha másképp csinálják. Még a spoileres sorok előtt jöjjön egy kép, aztán alatta folytatom.

skins season 4

Röviden, hogy lássátok miről van szó: Freddie a középpontban. Élik a "boldog" életüket Effy-vel. Szarnak mindenkire kb., csak ketten léteznek. Freddie összeveszik a családjával, szar helyzetbe kerül a suliba, ráadásul isznak - szívnak állandóan. Aztán ehhez jön valami, amire nem gondoltam, Effy elkezd depressziós lenni, elzárkózni, és öngyilkosságon gondolkodik. A többit rakjátok össze.

Freddie karaktere egyébként nem a kedvencem, és most se mondom, hogy hatalmasat alakított volna, viszont a történet sodorta őt is magával, amiért piros pont jár. És ha már azt mondtam, hogy a többiek nagyon keveset szerepeltek, akkor gyorsan hozzáteszem azt is, hogy amikor voltak, emlékezeteset nyújtottak. Főleg Cook volt az, aki kétszer két percben elvitt mindent. Pontok tekintetében nekem ez 9/10. Találkozunk egy hét múlva, amikor JJ fog bemutatkozni kicsit jobban.

"Skins" címkét használjátok!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr413142010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

do · http://storyofagirl.blogol.hu/read 2010.03.04. 17:26:24

Tiltakoznék... ha szabad. A harmadik évadban én sem volt oda az új brigádtól, és bár most sem vagyok, igyekszem úgy nézni a sorozatot, mintha ez nem az a skins lenne, és így mindjárt más és jó. Ebben az évadban - magamra sem ismerve - kb minden rész végén sikerül elhullajtani néhány könnyet... azaz sikerült, eddig. Nekem ez volt az első olyan rész, amit untam, untam hogy Effy elcseszi az életét és szar neki, és hogy a cím apropóján vártam Freddyt, mintha mégis a csajsziról szólt volna inkább a rész. Szóval LVHolnap és JJ. :)

tronguy 2010.03.06. 21:51:22

Szerintem ez egy iszonyú erős rész volt, rám hatással volt, még a vége után is jó pár percig csak ültem. Nem gondolnám, hogy Effy középpontba lett volna, hiszen nem csinált semmit, "csak" leépült, ami viszont Freddy életét nem kicsit befolyásolja, tehát végig az ő sorsára fókuszáltak. Nekem a színészi munka is nagyon tetszett. Nagyon jók voltak, teljesen azonosultak. Szerintem akkor jó egy színészi játék egy ilyen élet szagúbb sorozatban, ha nehezen tudom elképzelni, hogy a színész nem ugyan olyan mint amit a tv-ben látok, és ebben a részben én ezt éreztem.

Dave 2010.03.23. 10:08:05

Én is úgy éreztem, hogy Effy köré lett építve a rész! Elhiszem, hogy szerelmes Freddie, és a szerelmét is kell mutatni... de ennyit?! S szerelem egy sötét verem és ha ilyen nőt fogsz ki, akkor szaladj, fuss az életedért. Mert ha magad mellett tartod, akkor tönkretesz. Vagy azért mert már szinte 30 körül vagyok vagy azért mert már túl sok tiniproblémát láttam ebben a sorozatban, de kezdem unni a "szarosok" problémáit:) Szóval lehet kasza lesz a sorozat...

Ismeretlen_37501 2010.03.23. 13:42:34

Dave, ne csináld! Még egy kis türelem, három rész van hátra az évadból. Azt már nézd meg!
süti beállítások módosítása