2010.05.27. 21:09 teddike

Moziajánló: 21. Hét

Címkék: film 2010 moziajanlo

Ezt a hétvégét sem nekem találták ki. Igazából pótolni lehet korábbi filmeket, de az újak közül nem nagyon találtam olyat, ami érdekelne. De remélem ti mentek valami újdonságra is, vagy jöttök egy Perzsia hercegére? Esetleg Iron Man 2? Mi legyen? Vagy, és akkor most mély levegő, vagytok annyira erősek, hogy egy csajjal beültük a...

Hazai bemutató (május 27):

  1. Szex és New York 2 (Sex and the City 2): Szóval mentek? Ha igen, akar írni róla valaki? Főleg negatív kritikára lennék vevő, de jöhet valami nagyon csöpögős is. Egyébként 148 perc, kitartás mindenkinek.
  2. Nanny McPhee és a Nagy Bumm (Nanny McPhee and the Big Bang): Ezt nézhettem volna, de éppen történt valami, ami miatt kimaradt az a délelőtt. Igaz azóta sem tudom mit hagytam ki, na majd egyszer.
  3. StreetDance 3D (StreetDance 3D): Ezen nem nagyon van mit ragozni. Táncolok, mi meg szemüvegben nézzük.
  4. Zongoramánia (Pianomania): Azt akartam elsőre írni, hogy ez mi? De nem akarok bunkó lenni.

Mondom én, lehet pótolni korábbi filmeket, vagy ha van gyerek a családban, akkor felkeresni valamelyik Palace mozit, és jöhetnek a jobbnál jobb gyerek filmek. Teljes programért kattintsatok ide.

Amerikai bemutató (május 28):

  1. Sex and the City 2: Már csütörtökön is.
  2. Prince of Persia: The Sands of Time: Már nálunk is nézhető. Jó szórakozást ehhez is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr253142405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása