2010.09.03. 12:29 teddike

Előzetes: Call Me Fitz

Címkék: sorozat 2010 2011 call me fitz

Tegnap 90210 nap volt, ma pedig kaptunk egy nagyon jó előzetest, amiben az előbb említett sorozat egyik főszereplője kapott újabb lehetőséget, hogy levesse magáról a korábban felvett gúnyát. Jason Priestley fergetegesen jó Brendon volt éveken keresztül, sőt annyira jól sikerült ez a szerep számára, hogy azóta sem nagyon tudott kimászni ebből, vagy ahogy korábban írtam, nem tudtam levetkőzni. Számomra, és szerintem sokatoknak még, ha beugrik ez a név, rögtön a 90210 párosul hozzá.

Most viszont egy kanadai sorozat főszereplőjeként ismét bizonyíthat, ráadásul az előzetes is egészen ígéretesnek tűnik. "Follow the white rabbit" mondhatnánk, de itt nem ez a lényeg. Nézzétek meg az előzetest, aztán rájöttök, hogy miről is beszélek:

Két perc tömör gyönyör, mondtam én. Ráadásul az első évad még nem is került adásba, egyébként 13 részes lesz majd, és már be is rendelték a második évadot. Legalábbis ha a spoilertv-nek hinni lehet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr853142675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesko 2010.09.03. 15:45:57

Miért nem kerül adásba?..nekem tetszik:)

zolee 2010.09.04. 07:11:35

Még nem került adásba, szeptemberbe valamikor bemutatják, én ezt értettem ki az utolsó sorokból.
süti beállítások módosítása