2010.10.16. 14:53 teddike

Nem költözünk, csak ide mentünk

Címkék: blog freeblog sorozat film

Nem egy alkalommal gondoltam már arra, hogy a több éve nevelgetett blogomat gyorsan átmentem a blog.hu-ra, de aztán mindig akadályokba ütköztem, és valahogy nem is tetszett az a gondolat, hogy 4 év után más helyen, más körülmények között blogoljak. Ettől függetlenül viszont egyre jobban érzem azt, hogy ezt a motort is szeretném kipróbálni, és nem feltétlenül más névvel, vagy más koncepcióval, mint a sajátom. Jött az a félelmetesen rossz, de lehet, hogy jó ötlet, a nagyobb filmes véleményeket/kritikákat átmentem ide. Biztonsági mentésnek is hívhatnánk, és még büntetni sem büntetnek miatta, hiszen egy vásárolt lemezből is kell biztonsági mentést csinálni. Ezt nagyon sokak mellett, én is nagyon jól tudom.

Ez a gondolat már egyébként hetek óta bennem motoszkál, de nem sikerült rávennem magam arra, hogy tegyek is valamit az ügy érdekében. Érdekes módon egyébként a nick-név már 4 éve be van vésve ide is, ettől függetlenül egyszer nem jutottam el oda, hogy konkrétan bejegyzést is írjak. Azt hiszem eljött az idő. A jövőben tehát korábban írt, de most kicsit felpimpelt filmes és lehet sorozatos bejegyzésekkel fogtok találkozni. De az is lehet, hogy sok minden mással is. Alapvetően nem szeretem az ilyen "kezdjük el" bejegyzéseket, vagy "elindultunk" gondolatokat, mert semmi értelmük. És általában amit itt megfogalmaz az ember, azt biztos, hogy nem gondolja komolyan, vagy teljesen másképp fogja megvalósítani. -> Meglátjuk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr842375928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása