2007.04.07. 14:18 teddike

Heroes - tv2 bukta

Címkék: tv sorozat tv2 heroes

Sajnos bejott, amit sokan mondtak, mondjuk en remenykedtem abban, hogy nem lesz igazuk, de ugy nez ki, hogy a Heroes szamara ez a csutortok esti idopont nem bejovos egyaltalan. Az elso ket reszt meg milla feletti nezettsegi adatokat produkalt, de azota folyamatosan vereseg, es raadasul, a celcsoport, 18 - 49, fokozatosan vesztik a nezoket.

Mi lehet ennek az oka? Egyszeruen ennyire jo a Fabra, illetve a Szeszelyes, mert eddig, szinte csak ezek ellen versengett. Ezt ugy kellett volna csinalni szerintem, hogy a jeges szarsagot szombat este kellett volna csak adni, pentek este kellett volna 9tol a Heroes t tolni, es szerintem sokkal jobb lett.

A Heroesnak, van egy nagyon jo tulajdonsaga, fokozatosan nyeri meg a nezoket, nem egyik pillanatrol a masikba, en is kesobb szerettem bele, addig csak olvasgattam, illetve nezegettem a reszeket, viszont volt egy pont, amikor mar rendesen vartam a kovetkezo hetfo estet. Nem tudom mennyire lehet ezt a tv2 szamlajara irni, de szerintem, ezt elbasztak...maradjunk annyiban...

A masik ok, nem kepregenyen nottunk fel, mint az amcsik, naluk ennek sokkal nagyobb "hagyomanya" van, es ennek (is) koszonhetoen nagy a nezettsege.

A masik dolog, amire gondolni tudok, persze tudom, hogy ez nem egy magas faktor, de sokan voltak ugy, hogy lattak elso masodik reszt, es utanna gyorsan rakerestek neten, es sokan vegigneztek, es nem vartak meg a kovetkezo reszeket?! Mennyit szamit ez, szerintem sokat, biztos vagyok benne, hogy nalunk is nagyobb heroes laz van, mint amit a szamok mutatnak.

Koszonjuk tv2 - ezt is jol megszerveztek! ;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr913139913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása