2007.05.29. 22:05 teddike

Lost - We have to

Címkék: sorozat lost 2006 2007

 
Aztakette...., azt hiszem igy kellene kezdeni ezt a bejegyzest. Egyszeruen csak annyit tudok mondani, hogy le a kalappal, hiszen mast nem lehet mondani. Ez az evad, leszamitva az en kis hullamvolgyemet, egyszeruen fantasztikus lett. Es visszaszivok minden olyan dolgot, amit erre irtam, es persze negativ lett volna.
 
Tegnap este lattam a harmadik evad befejezo ket reszet, es keretik figyelni, mert eroesen spoileres irkalas lesz ez. Nem is nagyon tudom, hogy hol kezdjem. Charlie elindult a viz ala, Jack ek elindultak a toronyhoz, es Sayid maradt a satraknal Bernard al es Jin el, hogy a tamado Others oket leszedjek. Na ezt csak igy kezdesnek. De azt hiszem nem lenne etikus, meg nem is akarom leirni, hogy mi es hogy tortent. Csak par reszletet szeretnek kiemelni. Eloszor is, Jack fele flashback hatalmas volt, es hat hatalmasat koppant az allam. Charlie is hatalmasat alkotott, nem gondoltam volna, hogy eljatszak a halalat, foleg ugy, hogy elore megmondjak a frankot, de csak sikerulet belevinni egy ket olyan dolgot, amitol padlot fogtam.
 
Locke es a felszemu egyszeruen feltamad allandoan, kulonleges ez a sziget nagyon, az mar biztos. Amugy meg Locke a legjobban jott, de megsem ert el semmit, hiszen csak a csajt olte meg, de valojaban, amit akart nem ert el. Viszont az biztos, hogy valami erdekes kovetkezik, es nem azok jonne a szigetre, akiket varunk.
 
Nem birom tovabb, egyszeruen le kell irnom. Jack fele flashback, nos igen, neztem neztem, sokaig azt hittem, hogy az apja halalat siratja, vagy valami ilyesmi, persze voltak arulkodo jelek, amik arra utaltak, hogy nem, de valojaban egy pillanatig sem gondoltam volna, hogy ez lesz belole. Szval Jack nem flashback volt, hanem flashforward, valami ilyesmit olvastam, es persze lehet ez erre a legjobb szo. Szval kerem, ez a jovoben jatszodott, de jo volt ezt kiirni magambol. A repteren, mikor megjott Kate, meg akkor is azt mondtam, bazzzeee...ezek ismertek egymast korabbrol, aztan jott a beszelgetes, es kesz, dobbenet, tenyleg, lementem egy olyan szintre, hogy kesz...neztem hany perc van meg vissza, es azt hittem visszamennek meg a szigetre, de nem...es ez igy utott...hatalmasat. Nagyon orulok neki, hogy igy lett vege, mert annyira nem kaparom a falat, hogy mi lesz, csak azon, hogy mi volt, egyszeruen fantasztikus. A beszelgetesbol kiderult, hogy kar, hogy eljottek onnan, olyat tettek, amit nem kellett volna, illetve a koporso is, vajon ki lehetett az, sok sok kerdes es talalgatas, amibe en nem szeretnek belemenni.
 
A legjobb sorozat ebben az evben, marmint tenyleg, nagyon nagyot utott, es azt hiszem orulok annak, hogy folytatjak, most kell folytatni, uj szereplok, uj tortenes. Igaz, csak 2008 ba jon a folytatas, de addig kibirjuk valahogy. Az is igaz, hogy csak 16 resz lesz egy evad, de azt hiszem, meg ez is megeri. Es persze ami a legfontosabb, konnyebb ugy irni egy sorozatot, hogy tudjak, mikor es hogyan kell befejezzek, illetve azt is jelenti, hogy tudnak elore szamolni a dolgokkal. Es persze azt kell mondjam, igy konnyebb, mivel nem evad kozben kell maskepp irjak a dolgokat, hog akkor most hogyan is tovabb, nem kell par resszel kitoljak, vagy maskepp befejezzek, mert jon vagy nem jon a kovetkezo evad. Szval...csak igy tovabb. A 2006/2007 es szezon legjobb sorozatatol bucsuztunk el, es azt hiszem, ennel csak jobbra szamithatunk, es remelhetoleg ennel csak jobbat kapunk majd.
 
A heten meg varunk egy House zarast, ami elozo evben nagyot utott, ha nem a legnagyobbat, szerintem most nem fogja uberelni a Lost ot, de elotte a lehetoseg, es remelem ossze is jon neki, valami hatalmasat az asztalra tenni.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr223139964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása