2007.11.20. 22:37 teddike

Sofőrök - Ismét hétfő

Címkék: tv viasat3

 
Egy hete kimaradt, legalábbis az a része, hogy írjak arról, amit láttam. Nem volt rossz az sem, de valahogy egy hete nem tudtam annyira azonosulni a programmal. Nem volt annyira izgalmas, és annyira sokat nem is röhögtem rajta.

Ezen a héten viszont ismét a legjobbat kaptuk az arcunkba. Ismét jöttek a férfiak. Két különböző feladat, megspékelve egy kis utcai problémával. A nyuszik ismét alkottak. Teljesen kész, hogy mennyire durván adják elő a dolgokat. Benya nélkül maradtak, a kalapos emberke állt csak meg nekik, de inkább ne tette volna, mivel sikerült leamortizálni mindkét autót. Persze félelmetes mennyire nem tudnak vezetni. Béla Úr pedig továbbra is egy fasz, legalábbis van egy stílusa, amit szerintem sokan nem szeretnek, viszont ettől függetlenül azt hiszem sokat lehet rajta röhögni.

A második rész viszont azt hiszem ismét frenetikusan sikeredett. Ez a pálya, amin menniük kellett nagyon jó volt, szeretnék én is kipróbálni egy ilyet, csak azt sajnálom, hogy saját autóval kell menni, és azt meg féltem kicsit, az az igazság. Ettől függetlenül, Joe, a "nyuszik", Béla Úr és a "kalapos úr" a lehető legjobbat hozta ki ebből a dologból. Nagyon kíváncsi lennék már a nézettségre, de sajnos nem tudtam megszerezni eddig őket.

A lényeg igazából, hogy még mindig azt mondom, a viasat talált valamit, mivel szerintem ez a műsor nagyon jó. Tetszik, kikapcsol, és teljesen jól illeszkedik a hétfő estébe, ahol amúgy is, alkohol nélkül irtják az agysejtjeinket. Gondolok itt a nagyon sikeres győzikére. Na maradjunk annyiban, a Sofőrök lassan közelednek a végéhez, egy hét múlva már koedukált lesz a dolog, a három legrosszabb hölgy, és a három legrosszabb férfi fog egymásnak menni. Ahogy láttam a bemutatót, lesz egy zárt verseny is, ami szerintem ütni fog, főleg ha el tudnak indulni.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr903140108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása