2008.04.07. 23:50 teddike

Step up 2: The Streets ( Streetdance - Step up 2)

Címkék: film mozi 2008 4 csillag step up 2 streetdance

A méltán híres, és nagyon jól sikerült első rész folytatása ez. Jó lenne így kezdeni ezt az írást, de nem erről van szó. Jó oké, az első rész sem volt rossz, így röviden így tudnám jellemezni. Kis sztori, meg alapvetően jó táncos mókák. És lényegében véve ezért nézhető az egész. De most maradjunk a második résznél, amit lassan egy hónapja láttam, de nem hagyott azért nagyon mély nyomokat. Viszont most vettem csak észre, hogy nálunk a héten került az asztalra. Így gondolom mindenki ezt zabálta a héten.


A sztori alap járaton nem egy nagy szám. Van egy relatíve jó csaj, aki beilleszkedési problémákkal küzd. Az elején gyorsan kapunk egy vonalat, hogy miért, vagy miben kapcsolódik az első részhez az egész. Majd jön ismét az az iskola, amelyiket már elég jól ismerünk. A főhősnő csak akkor maradhat a városban, a nevelő anyukánál, ha végre megkomolyodik, és rendesen bejár suliba. Ami azért is okoz problémát, mert a jelenlegi baráti társasága eléggé megveti ezt a helyet, meg hát együtt készülnek a táncos világ legnagyobb versenyére. De mivel a suli elég sok időt elvesz, így nem nagyon tud mindig megjelenni a próbákon, ezért kirakják a csapatból. Az új helyen ismerkedik, beilleszkedik, majd jön egy teljesen más csapat gondolata, amivel elindulnak a versenyen.

A történet tényleg annyi, amennyit a legminimálisabban elvárhatunk az egésztől. Sok olyan jelenet, és párbeszéd, amit olykor teljesen feleslegesen nyomnak le. Sokszor nem értettem ezt most ide minek kellett, de ettől függetlenül, a táncok miatt élveztem az egészet. Csupa fiatal "tehetséges" színész, de inkább táncos, akik azért elég jól tudnak, ezt el kell ismerni. És mennyire tehetségesek színészként? Nos ehhez a filmhez, vagy a sikerhez nem ez kell. Az első rész is minimális költségek mellett, hatalmas siker lett, és szerintem a második részre is ez vár.

Én miért néztem meg? Ez is jó kérdés. Talán mert jó pár éve volt némi közöm ehhez ahhoz, ami után egy alapfokú kíváncsiság megmaradt, hogy ma mire lehet számítani az utcai táncok terén. Én annyira nem értek ehhez, illetve nem tudom mi a trend manapság, de igaz, hogy amit itt láttam, illetve amilyen koreográfiát összeraktak, az nagyon jó volt. A másik ok pedig, volt már olyan érzésetek, miközben megnéztek egy bemutatót, hogy lehet akármennyire gagyi a film, de van egy jelenet, egy mozzanat, ami annyira megfog, hogy mindenképpen látni kell a filmet? Nos velem ez történt. A trailer alatt láttam valamit, ami miatt azt éreztem, hogy meg kell nézni az egészet. A főszereplő csajról beszélek persze, akinek van azért egy két nagyon jó jelenete, amikor mondhatjuk úgy, leveszi az embert a lábáról.

Mennyire tetszett a film? 4/10! A sok jó ellenére miért csak ennyi? Egyértelmű szerintem mindenkinek. Nem akartam lehúzni, illetve arról írni, hogy mit lehetett volna jobban. A csaj teljesen korrekt, eyecandy faktor jeles. A filmet megnéző csajok is jól szórakozhatnak hasonló okokból kifolyólag. Viszont ilyen tipikusan pink az egész, happy end , és mindenki megtalálja az igazit. Ezért meg mindenképpen le kell "húzni" a pontokat, hiszen nem akarom kiröhögni magam a tükör előtt, hogy ha ennél magasabb pontot adtam volna az egészre. Egyszer nézhető a táncok miatt mindenképpen.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr253140254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évici 2008.04.14. 14:29:14

Ááááh...imádom ezt a filmet...a legjobb(L)(L)♥♥
süti beállítások módosítása