2008.07.01. 22:08 teddike

The Dark Knight

Címkék: film mozi 2008 the dark knight

Azzal kell kezdenem, hogy leborulok a marketingesek előtt, meg úgy mindenki előtt, aki részt vesz abban, hogy ennyire terjedjen minden ami a filmmel kapcsolatos. Nincs hét, sőt lassan már nap sem, amikor ne jönne valami új, valami nagyobb annál, ami korábban volt. 

A TDK címkére kattintva elérhetőek az eddigi bejegyzések, azok közül is leginkább a posztereket emelném ki, mert azok mindent visznek. Tényleg fantasztikus mindegyik, és úgy látszik itt nincs vége.

A trailerekről is beszéljünk kicsit. Mindenki saját felelősségre egye őket, innentől pedig csak az jön, hogy ki az, aki megnézett mindent? Én egy idő után befejeztem a tv spot-ok, trailerek megnézését, sokkal inkább átadtam magamat a várakozásnak, illetve a képeknek, amik rendszeresen jöttek.

Heath Leadger halála már eleve nagyon magasra emelte a film iránti "vágyakozást", lassan annyira nagyok az elvárások, hogy a filmnek egy tizes skálán 11-et kellene produkálnia, hogy sokan elégedettek legyenek. Én még mindig azt mondom, hogy ne szálljon el velünk a ló, próbáljuk helyén kezelni a dolgokat. Lehet ez lesz az egész nyár, vagy az év legjobb filmje (legjobb popcorn), de ne úgy üljünk be, hogy a legapróbb hibák után már csalódottak leszünk.

Akinek nem inge, ne vegye magára, szokták mondani. Amit viszont ide akartam rakni az először is pár kép lett volna, illetve egy új, a héten kijött trailer, de aztán megláttam a movieweb-en valamit, ami rögtön ide kívánkozik, és a tovább mögé jön minden más. 

Azzal kell kezdenem, hogy leborulok a marketingesek előtt, meg úgy mindenki előtt, aki részt vesz abban, hogy ennyire terjedjen minden ami a filmmel kapcsolatos. Nincs hét, sőt lassan már nap sem, amikor ne jönne valami új, valami nagyobb annál, ami korábban volt.

A TDK címkére kattintva elérhetőek az eddigi bejegyzések, azok közül is leginkább a posztereket emelném ki, mert azok mindent visznek. Tényleg fantasztikus mindegyik, és úgy látszik itt nincs vége.

A trailerekről is beszéljünk kicsit. Mindenki saját felelősségre egye őket, innentől pedig csak az jön, hogy ki az, aki megnézett mindent? Én egy idő után befejeztem a tv spot-ok, trailerek megnézését, sokkal inkább átadtam magamat a várakozásnak, illetve a képeknek, amik rendszeresen jöttek.

Heath Leadger halála már eleve nagyon magasra emelte a film iránti "vágyakozást", lassan annyira nagyok az elvárások, hogy a filmnek egy tizes skálán 11-et kellene produkálnia, hogy sokan elégedettek legyenek. Én még mindig azt mondom, hogy ne szálljon el velünk a ló, próbáljuk helyén kezelni a dolgokat. Lehet ez lesz az egész nyár, vagy az év legjobb filmje (legjobb popcorn), de ne úgy üljünk be, hogy a legapróbb hibák után már csalódottak leszünk.

 
A végén pedig a trailer, saját felelőssége, nem győzöm hangsúlyozni:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr63140364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása