2009.10.02. 13:38 teddike

Dexter - Living the Dream (4x01)

Címkék: sorozat dexter 2009 2010

Így kell ezt csinálni! Ezt mormoltam magamba, miután megnéztem a negyedik évad premierjét. Ki gondolta volna, hogy a Dexter tud még nagyon kellemes meglepetést okozni? Reméltem, hogy meg lehet újítani a történetet, és lehet bele érdekességeket vinni, de ennyire jó kezdésre nem számítottam. Teljesen természetes volt az egész, és mégis mintha új lenne. Örülök annak, hogy nem néztem meg korábban az első részt, ugyanis már szeptember eleje óta elérhető. De így csak pár napot kell várnom a folytatásra. Jön egy kép, alatta meg spoileresen folytatom:

dexter season 4

Így kell ezt csinálni! Ezt mormoltam magamba, miután megnéztem a negyedik évad premierjét. Ki gondolta volna, hogy a Dexter tud még nagyon kellemes meglepetést okozni? Reméltem, hogy meg lehet újítani a történetet, és lehet bele érdekességeket vinni, de ennyire jó kezdésre nem számítottam. Teljesen természetes volt az egész, és mégis mintha új lenne. Örülök annak, hogy nem néztem meg korábban az első részt, ugyanis már szeptember eleje óta elérhető. De így csak pár napot kell várnom a folytatásra. Jön egy kép, alatta meg spoileresen folytatom:

dexter season 4

A harmadik évad ott ért véget, hogy Dexter megnősült, a baba már úton volt. Szerencsére volt annyi eszük a készítőknek, hogy ugrottunk egy keveset az időben. A baba már megvan, Dexter 1+2 gyerekre kell figyeljen. Kialvatlan, nem nagyon tud koncentrálni a saját dolgaira. Emiatt egy bírósági tárgyalás rosszul sül el, szabadlábra kerül egy olyan ember, akinek nagyon nem kellene, de Dexter tesz róla, hogy ebből azért nagyobb baj ne legyen.

Emellett pedig gyorsan felvázolják az évad várható történeteit. Miami-ban megjelenik egy új sorozatgyilkos, aki már lassan 30 éve szedi áldozatait. Dexter kapja az ügyet, na meg szépen lassan gondolom mindenki. Szerencsére sok mindent megtudunk a gyilkosról. Látjuk munka közben, ismerkedünk vele, nem erről fog szerencsére szólni a következő három négy rész, hogy megpillantjuk. Más tervei vannak a készítőknek, állunk elébe. Az viszont biztos, hogy két ilyen kaliberű sorozatgyilkosnak kicsi lesz ez a város, biztos keresztezni fogják egymás útjaikat. 

Egy hülye kérdés rögtön az évad elején. Mennyi az esélye annak, hogy Dexter a saját apját kergesse? Tudom, tudom! De a testvér már megvolt, nem jöhet még valaki a családból? Amúgy meg, amitől teljesen eldobtam az agyam, az a rész vége. Előre látható volt, hogy mi fog következni, de ettől még ütött rendesen. Vannak olyan sorozatok, amelyek így szeretnének zárni egy évadot, Dexter így zárja az első részt, vajon akkor mi lesz a folytatásban?

Pontok tekintetében 8/10, és ide gyorsan a második résszel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr613141539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása