2010.04.15. 04:57 teddike

Bones - A 100. csontos sztori

Címkék: sorozat bones 2009 2010

Ha a jobb oldalon lévő keresőt használva a sorozatról akartok olvasni, bizony azzal fogtok szembeszülni, hogy nem sok bejegyzés íródott, ráadásul az is mind ebben az évadban. Ennek semmi különös oka nincs, évek óta szeretem a Bones-t, és a két főszereplő is nagyon régóta az egyik kedvenc "párom". Egyszerűen csak nyáron untam meg azt, hogy RTL folyamatosan pakolta a sorozatot, és saját kezembe akartam venni a történetet. Ez annyira jól sikerült, hogy az ötödik évadot már élőben követtem, és így két nagyon fontos eseménynél is ott lehetettem. Egyrészt, nekem legalábbis nagy élmény volt, szerepelt Zooey Deschanel korábban, másrészt az elmúlt héten került adásba a Bones - Dr. Csont 100. része.

Az előzmény előzményét ismerhettük meg, azt a sztorit, ami a pilot előtt történt. Az első találkozás, az első eset, az első veszekedés és az első, na de ezt majd később. Szóval a 100. rész valójában a rajongóknak szólt. Ők fogjak (mi fogjuk) leginkább értékelni ezeket a kis apróságokat, amiket itt összeszedtünk. Egy koca nézőt egyébként sem érdekelné, hogy a csapat hogyan került össze, hogyan lett teljes, és Booth is mikor került hozzájuk közel.

Mielőtt még spoileres területre érnénk, fontos tudnotok, hogy bárki megnézheti ezt a részt. Nem kell hozzá előismeret. Egy esetet mesél el, az első találkozással vegyítve. Az élvezeti faktor egy új néző számára szerintem erős közepes lehet. Viszont ha nem akar lemaradni egy event-ről, akkor keresse meg nyugodtan. És akár kapcsolódjon be a későbbi eseményekbe. Jöjjön a kép, alatta folytatom:

bones

Ha a jobb oldalon lévő keresőt használva a sorozatról akartok olvasni, bizony azzal fogtok szembeszülni, hogy nem sok bejegyzés íródott, ráadásul az is mind ebben az évadban. Ennek semmi különös oka nincs, évek óta szeretem a Bones-t, és a két főszereplő is nagyon régóta az egyik kedvenc "párom". Egyszerűen csak nyáron untam meg azt, hogy RTL folyamatosan pakolta a sorozatot, és saját kezembe akartam venni a történetet. Ez annyira jól sikerült, hogy az ötödik évadot már élőben követtem, és így két nagyon fontos eseménynél is ott lehetettem. Egyrészt, nekem legalábbis nagy élmény volt, szerepelt Zooey Deschanel korábban, másrészt az elmúlt héten került adásba a Bones - Dr. Csont 100. része.

Az előzmény előzményét ismerhettük meg, azt a sztorit, ami a pilot előtt történt. Az első találkozás, az első eset, az első veszekedés és az első, na de ezt majd később. Szóval a 100. rész valójában a rajongóknak szólt. Ők fogjak (mi fogjuk) leginkább értékelni ezeket a kis apróságokat, amiket itt összeszedtünk. Egy koca nézőt egyébként sem érdekelné, hogy a csapat hogyan került össze, hogyan lett teljes, és Booth is mikor került hozzájuk közel.

Mielőtt még spoileres területre érnénk, fontos tudnotok, hogy bárki megnézheti ezt a részt. Nem kell hozzá előismeret. Egy esetet mesél el, az első találkozással vegyítve. Az élvezeti faktor egy új néző számára szerintem erős közepes lehet. Viszont ha nem akar lemaradni egy event-ről, akkor keresse meg nyugodtan. És akár kapcsolódjon be a későbbi eseményekbe. Jöjjön a kép, alatta folytatom:

bones

Bones és Booth beülnek Sweets irodájába, és a könyvével kapcsolatban, elkezdenek beszélni az első közös munkájukról. Na nem az elsőről, amit mi a pilotban láttunk, hanem a nulladikról ha úgy vesszük. Megöltek egy lányt, Booth pedig sehogy sem tudta lezárni az ügyet, már lassan évek teltek el, amikor Cam ajánlására felkereste Bones-ot, és a segítségét kérte. A két karakter között már ekkor is erős feszültség dolgozott, illetve kellő ellentét. A racionalitás és az érzelmek harca lett ez a kezdetektől fogva. De ezen nem kell meglepődnünk hiszen, minden részben találkozunk ezekkel a pólusokkal.

A történet, jobban mondva az eset alakulását nem kezdem el taglalni, inkább csak kiemelnék pár apróságot, ami nagyon tetszett a 100. részben. Egyrészt jó volt látni, ahogy átalakították a csapatot. Hodgins agresszív természete és bozontos haja tökéletesre sikeredett. Zack viszontlátása is nagy öröm volt, valamint elkönyvelhettük azt is, hogy mikor került sor az első közös tesztre a laborban, és az is kiderült, hogy miért lett az állandó tesztalany az aki. Mellettük pedig láthattuk Angela-t is, aki ekkor még nem dolgozott itt, de Bones ismerte, és őt is felkérte, hogy segítsen nekik rekonstruálni egy arcot. A csapat teljes lett tehát, és a történet is szép keretet ad Bones és Booth kapcsolatának.

bonesAz események alakulása miatt, Booth-nak egy adott helyzetben, ki kellett rúgnia Bones-t, ehhez viszont leitatta, aminek az lett az eredménye, hogy láthattuk a párocskát, igaz a múltban, először csókolózni. Rajongok milliói kaptak szerintem magukhoz ettől a jelenettől, hiszen nagyon régóta várjuk/várják már azt, hogy kettőjükkel kezdjenek valamit az írók. De eddig csak álom formájában voltak együtt. Most viszont kiderült, hogy apró lépést, már a múltban is megtettek. Mikor Sweets ezt meghallotta "kidobta a könyvet az ablakon - gondolatban". Saját véleménye szerint, mindig is kötődtek egymáshoz főszereplőink, és még most is teszik, viszont ha akarnak valamit, valakinek lépnie kell. Ezek után hagyták el az irodát, és maradt még pár percünk együtt a szereplőkkel, amit én most itt nem fogok leírni. Főleg azért nem, mert maradjon némi meglepetés is a részben, ha már eddig elolvasott valaki. Másrészt inkább arról beszéljünk, hogy merre és hogyan tovább?

Szerelem, barátság, munkatársi viszony, továbblépés és sorolhatnám. Sok minden eszembe jutott, és nagyon remélem, hogy az íróknak a helyén az eszük, és kihoznak ebből valami jót. Az évad még tartogat biztos meglepetéseket, és most már egy tippem is van, hogy mi lesz a végén. Főleg azért, mert mint tudjuk, jönni fog a hatodik évad is, így nem kérdés, hogy merre kell illetve lehet vezetni a szereplőket. De erről majd hosszabban a finálé után.

bonesAddig is pontok, 8/10 a visszatekintő részre, főleg az apró kitekintések miatt. És mert keretet adtak a szereplők életének. Illetve megtettek egy nagyon fontos lépést, ami természetesen nem kevés következménnyel fog járni. De eljött az idő, szerintem.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr473142190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mevrim 2010.04.15. 11:41:44

Megnéztem ezt a részt és kimondottan tetszett. Anno még RTL-en kaptam el egy-egy szinkronos részt, most viszont lehet, hogy innnentől rendszeres nézője lennék. Mennyire lenne zavaró, hogy az eddig 5,5 évad szinte teljes egészében kimaradt? Őszintén, időm nem nagyon lenne, hogy bepótoljam. Így megéri most becsatlakozni?

zolee 2010.04.15. 14:28:26

Nagyon tetszett a visszatekintés, de félek a jövőtől kicsit. Remélem nem rontják el a kapcsolatukat. SPOILER azt olvastam, hogy jön majd valaki, akibe Booth lesz szerelmes, vagy lesz köztük valami. lényeg, hogy kicsit félek.

dave_k 2010.04.15. 16:51:30

mevrim: én össze vissza néztem a részeket, nem tudok neked erre pontos választ adni, de szerintem nyugodtan bekapcsolódhatsz. Jelenleg nincs semmilyen átívelő szál, a karakterek közti kapcsolat lehet csak kérdéses, illetve az maradhat ki neked. Lényeg, hogy szerintem nézheted.

Borika 2010.05.01. 12:10:32

Tudnátok adni egy linket hogy hol lehet megnézni a 100-részt?(meg a többit) Ugyanis eddig az RTL-en néztem de ezek képesek voltak leváltani a Gyözikére. Szóval lécci agyatok egy linket hogy hol lehet megnézni a részeket!Lécci!

Barbi 2010.07.30. 21:11:26

helló!Imádom a sorozatot..most tartok a 4. évad közepén kb,de nagyon szeretném ezt a részt és nem tudom hol van vagy meg van-e egyáltalán...hogyan tudnám megszerezni?Nagyon megköszönném,ha segitenétek.

Ismeretlen_37501 2010.07.31. 21:22:23

Barbi: szerintem haladj tovább a sorozattal, részről részre, és úgy vesd bele magad a 100. történetbe. Egyébként a tvrage.com oldalon keress rá a "Bones"-ra, ott megnézheted, hogy melyik rész volt a századik. - És innentől már a google, vagy torrent kereső megoldja a helyzetedet.

best registry cleaner · http://www.qcleaner.com/ 2010.12.07. 19:30:56

Good share,you article very great, very usefull for us...thank you
süti beállítások módosítása