2007.02.11. 21:12 teddike

Miért? Minek?

Címkék: okossagok

Azon gondolkoztam, hogy megvaltoztatom korabbi velemenyemet, es irok valami olyasmit is, ami engem foglalkoztat, vagy legalabbis nem art irni rola par sort! Lassan nem talalok olyan oldalt, elsosorban blogot, ahol ne lenne szo arrol, hogy vajon miert is jo ez, meg minek is csinalja az illeto!

Nehez ezekre a kerdesekre valaszolni! Megprobalom magamat, vagy legalabbis az en velemenyemet leirni, aztan meglatjuk mit jelent nekem! Tobb mint egy eve kezdtem, es igazabol nem ezzel az oldallal kezdtem! Sosem gondoltam, hogy majd azert csinaljam, hogy sikeres, vagy valami hasonlo hulye dolog legyen belole! Nem tartom fontosnak, az van!

Arra jo szerintem, hogy kiadjam magambol azt, amit gondolok, vagy irni akarok, vagy egyszeruen csak foglalkoztatnak dolgok, amiket kiadok magambol! Lehet hulyeseg, de hat inkabb netes naplot tolok, mint tollat fogjak, es leirjam a dolgaimat! :) Hulye lennek, egy olyan vilagban, amikor mindenki blogol!

Gondolkoztam azon is, hogy vajon minden nap kellene irni par apro bejegyzest, vagy ahogy jon, es olykor eltunni par napra?! Nagyon jo kerdes szinten, ami biztos, hogy hetvegenkent hazajarok, nehez leulnom a gep ele, hiszen nem sok kedvem van a hetvegen is kockulni, eleg ezt hetkoznap!

Ami viszont igaz, hogy nagyon az elejen jarok meg az uton, sot azt sem tudom, hogy mi a helyzet igazabol, meg hogy kellene ezt tolni, ha egyaltalan van valami kotelezo alakja! Ha olyan oldalt tolnek, ami valami specifikus dolog lenne, es csak egy temaval foglalkozna, akkor lehet arra torekednek, hogy naponta tobb ezren elolvassak! Amugy ez tenyleg ennyire fontos?

Majd meglatjuk, igazabol jo okossagokat osztani, es majd evek utan remelhetoleg elolvasni! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr923139852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása