2007.06.25. 21:00 teddike

F4 - the silver surfer

Címkék: film mozi 2007 jessica alba silver surfer 5 csillag

Utolso vizsgamra keszulve, meg nem tuntem el, vagy meg nem jottem annyira vissza, nem is tudom melyik a helyes igazabol. Vege lassan a vizsgaknak, jon a nyar, mindketto elegge ki fog vonni a forgalombol, legalabbis nagyon remelem. Nem szeretnek sok idot gep elott tolteni, ez a honap boven eleg volt ilyen szempontbol.

Szval, annyit szeretnek megjegyezni, hogy rovid pihenom alatt, gondoltam kaja mellett, majd milyen jo lesz nekem az uj silver surfert beszurni. Hat nagyon nem volt jo. Hol is kezdjem?

Talan az a legjobb szo erre, hogy nagy gagyi lett szerintem. Nem nagyon tunt elethunek a dolog, es igazabol annyira volt mese, hogy mar fajt rendesen. Persze ettol fuggetlenul voltak benne jo elemek, de sajna ezt mar a trailerbe lattam, szval a tobbi korites mar annyira nem volt eheto.

Termeszetesen Jessica Alba miatt neztem meg a filmet, helyesebben nagy huzoero volt, de sajna benne is csak csalodnom kellett. Nem tudom mit mondjak igy hosszabban? A silver surfer tenyleg jol nez ki, ha lehet ezt mondani, de ezek a nagy okossagok, meg a hasonlosag a nagy szerelemre, a feltamasztas, majd mindenki a sajat eletenek a kovacsa elven megmenti a vilagot, amikor mar mindenki ki van halva? Hat nem erre szamitottam, maradjunk ennyiben. Lesz meg jo sok film a nyaron, de ez szamomra nem tartozik kozejuk. Lehet egyebkent, hogy majd masodik emesztesre, vagy jobb hangulatban konnyebben fogom viselni a film hulyesegeit, nem tudom, az biztos, hogy ha most akarki megkerdezne, hogy megnezze e, biztos megprobalnam lebeszelni rola.

Azert a vege vitt mindent, megint. Szval ez a negyes jel, azt hiszem az elso resz eseteben is fogtam a fejem, na most ez sokkal szarabbra sikeredett, es sokkal jobban rohogtem. Azt hiszem ez vigjatek volt, a szarabbik formabol, mint akcio, vagy egyeb alkotas.

A kepeket majd kesobb, ha lesz kedvem hozza, es talalok valami ertelmes albas kepet a filmbol.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr443139981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása