2007.10.30. 19:36 teddike

Bourne Ultimatum

Címkék: film mozi 2007 bourne ultimatum 8 csillag

Igen igen, és igen! Az lett volna a helyes cím, hogy másodjára, vagy ez is kellett volna oda, mivel már másodjára néztem meg, de aztán rájöttem, hogy még nem is írtam róla semmit. Azzal kezdeném így komolyba kicsit, amit már sok helyen olvastam, de nem tehetek róla, nagyon is egyet értek ezzel. Ide nekem a negyedik részt!!!!

Ki az a James Bond? Tudom, ez kicsit komolytalan kérdés, de akkor is felteszem magamnak, mivel ez a film tényleg sokkolt. Minden szempontból az egyik legjobb volt, és ezt elég nehéz elhinni egy olyan évben, amikor is majdnem minden hónapban kaptunk valami nagyot. És ezt most szó szerint értem. A Bourne sorozatnak nincs akkora tábora mint mondjuk egy James Bond, Harry Potter vagy egyéb más több részes filmnek, de mindenképpen valami nagyot tett le az asztalra szerintem.

Nem sokat szeretném a filmet éltetni, aki akarja már úgy is látta, aki meg nem, nem miattam fogja megnézni. Azt viszont szeretném megjegyezni, hogy volt nekem itt egy fura rész. A második rész úgy ér véget, hogy Pamela Landy beszél Jason Bourne -al. Ekkor mondja meg neki a rendes nevét, mikor született, és ekkor ott vannak az irodája környékén. Majd a harmadik rész úgy kezdődik, hogy Bourne menekül, majd a film közepén, pont egy ilyen beszélgetés hangzik el, ismét, ahol megismétlődnek a dátumok, nevek, stb. Persze ez csak azért fura, mert mintha megismételnék ugyan azt, pedig nem. Az első kellett ahhoz, hogy a másodiknak értelme legyen, persze spoiler nélkül.

Sajnálom egyébként, hogy vége lett a filmnek, néztem volna még sokáig. Sok mindent nem tudtunk meg a múltból, csak az előző három évet próbálták valamilyen szinten leírni nekünk. Én még néznék egy negyedik esetleg egy ötödik részt is. Persze azt is tudom, hogy ez így teljes, és így szép, hiszen semmi túlzás nincs benne. Mindenki elnyerte a méltó büntetését. Maradjunk annyiban, hogy még párszor nézős film ez, sőt az előző kettőt is nézni kell majd olykor olykor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr243140078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása