2008.09.22. 08:59 teddike

How i Met the Big Bang Two Half Men Worst Week

Címkék: sorozat how i met your mother two and a half men the big bang theory 2008 2009 worst week

Na így egybe mindenki. Nem akartam őket szétszedni, mert sok mindent nem tudok mutatni, illetve írni róluk. Az biztos, hogy holnap elkezdődik a szezon, és végre beindul mindegyik szitkom, amelyet nézek, figyelek, vagy legalábbis olykor belenézek egy két részbe. 

Azért írtam ezt így le, mert ezek közül a How I Met Your Mother egyik nagy kedvenc, darálva behoztam magam, harmadik évadot már hétről hétre követtem, szóval most várom a folytatást is. A sorozatról írtam egy hosszabb összefoglalót is, sőt a harmadik évad végéről is megemlékeztem.

2008. szeptember 21. -The Big Bang Theory - CBS - 8 p.m.

2008. szeptember 21. - How I Met Your Mother -  CBS - 8:30 p.m.

2008. szeptember 21. - Two and a Half Men - CBS - 9 p.m.

2008. szeptember 21. - Worst Week - CBS - 9.30 p.m.

Az elején írtam, hogy egyikbe másikba csak belenézek olykor, így a The Big Bang Theory és a Two and a Half Men ezek közé tartozik. Nem mindig és nem mindegyik részt nézem meg, csak olykor ráveszem magam, hogy pár percig elmerüljek a sorozatokba. 

A Worst Week pedig azért került fel a listára, mert egy újonc is van ezen az estén. Premier tehát és mivel szitkom megkapja azt a lehetőséget, hogy legalább az első részt megnézzem. A sorozatról sok mindent nem tudok egyenlőre. Annyi a lényeg, hogy van egy fiatal pár, a faszi meg nem jön ki a csajnak a szüleivel. Meg gondolom lesz még itt sok minden más is. De nagyjából ezt az élethelyzetet kell elképzelni. 

A tovább után pedig jöjjön egy két kép az első részekből.

Na így egybe mindenki. Nem akartam őket szétszedni, mert sok mindent nem tudok mutatni, illetve írni róluk. Az biztos, hogy holnap elkezdődik a szezon, és végre beindul mindegyik szitkom, amelyet nézek, figyelek, vagy legalábbis olykor belenézek egy két részbe. 

Azért írtam ezt így le, mert ezek közül a How I Met Your Mother egyik nagy kedvenc, darálva behoztam magam, harmadik évadot már hétről hétre követtem, szóval most várom a folytatást is. A sorozatról írtam egy hosszabb összefoglalót is, sőt a harmadik évad végéről is megemlékeztem.

2008. szeptember 21. -The Big Bang Theory - CBS - 8 p.m.

2008. szeptember 21. - How I Met Your Mother -  CBS - 8:30 p.m.

2008. szeptember 21. - Two and a Half Men - CBS - 9 p.m.

2008. szeptember 21. - Worst Week - CBS - 9.30 p.m.

Az elején írtam, hogy egyikbe másikba csak belenézek olykor, így a The Big Bang Theory és a Two and a Half Men ezek közé tartozik. Nem mindig és nem mindegyik részt nézem meg, csak olykor ráveszem magam, hogy pár percig elmerüljek a sorozatokba. 

A Worst Week pedig azért került fel a listára, mert egy újonc is van ezen az estén. Premier tehát és mivel szitkom megkapja azt a lehetőséget, hogy legalább az első részt megnézzem. A sorozatról sok mindent nem tudok egyenlőre. Annyi a lényeg, hogy van egy fiatal pár, a faszi meg nem jön ki a csajnak a szüleivel. Meg gondolom lesz még itt sok minden más is. De nagyjából ezt az élethelyzetet kell elképzelni. 

Jöjjön pár kép az első részekből:

The Big Bang Theory:

How I Met Your Mother:

Jönnek majd írások is, hogy mikor? Ez nagyon jó kérdés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr13140535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása