2008.09.27. 01:22 teddike

Gary Unmarried - Pilot

Címkék: sorozat 2008 2009 gary unmarried

Szitkomok minden mennyiségben. Szerintem volt olyan idő, amikor azért sírtam, hogy nincs mit nézni, most meg a sokadikról akarok pár sort összedobni. Szerdán mutatkozott be, szintén a CBS csatornán, és első ránézésre kellemes csalódást okozott. Felállást már korábban taglaltam, így most kicsit a részről írnék, igaz spoilerek is lesznek. 

Gary nemrég vált el feleségétől, konkrétan három hónapja, van két gyerekük, akik miatt tartják a kapcsolatot. Egy 14 éves fiú, aki nincs a helyzet magaslatán ha a csajokról van szó, és egy 16 éves kis csaj. Gary három hónap után először csajozott be, éppen készül elmondani az ex-feleségnek, aki megkönnyebbülve közli, hogy az ő kezét már meg is kérték. Egyik oldalon egy lehetséges barátnő, másik oldalon egy új férj és a gyerekek. 

Mit vár az ember egy ilyen sorozattól? Nem szeretem, de általában egy lapra szoktam tenni a lehetséges összes szitkomot. Tudom, ez nagy hiba, de csak egy dolgot várok tőlük, hogy abban a rövid időben kikapcsoljanak, jól érezzem magam, és ha lehetséges akkor még jól is szórakozzak. Jó példa erre a HIMYM vagy a TBBT.

Ha csak a szórakoztatási faktort nézzük, akkor elég erős középmezőny volt nekem a héten az első rész. Attól függetlenül a szereplők nagyon jók. Jay Mohr (Gary) nagyon jó választás volt, jól hozza az csajozós apukát, na jó, nem Hank Moody szinten, de nem is hozzá kell hasonlítani. Az ex feleség szerepében Paula Marshall aki a Nip/Tuck ötödik évadából lehet ismerős. Kicsit féltem tőle, de egyenlőre a szívatós részt jól hozza. 

Egyre kevésbe szeretek pontozni, a kezdés nálam 5/10. Nem mondom, hogy nem szórakoztam jól, de egy két rész után majd eldöntöm, hogy folytatom e, vagy maradok inkább a többi szitkomnál, van most szerencsére éppen elég. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr843140556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása