Az előző évhez hasonlóan, idén is megpróbálok egy ilyen "naplót" írni, amiben az a nagy kihívás, hogy minden időben felkerüljön rá, és ne utólag kelljen gondolkodni, hogy mit is sikerült megnézni. Idén eddig egyébként elég szép a termés, aminek kifejezetten örülök, a továbbiakban is szeretnék heti két filmet megnézni a rengeteg sorozat mellett:
Január:
Dorian Gray - 7/10
Where The Wild Things Are - 6/10
Top Gun - 0/0
Flashdance - 0/0
Runaway Jury - Az ítélet eladó - 6/10
Mystic River - Titokzatos folyó - 6/10
The Blind Side - 8/10
The Hurt Locker - A bombák földjén - 9/10
9 aka Nine - 5/10
Up In The Air - Egek ura - 8/10
Sherlock Holmes - 6/10
Fame - 5/10
The Incredibles - Hihetetlen család - 7/10
Armored - A szállítmány - 5/10
A Perfect Getaway - Pokoli édenkert - 5/10
Február:
Daybreakers - 6/10
The Road -Az út - 6/10
Post Grad - 4/10
I Love You Beth Cooper - 3/10
Valentine's Day - Valentin Nap - 4/10