2010.02.08. 21:32 teddike

44. Super Bowl

Címkék: super bowl 2010

Mondhatnám egészen nyugodtan, hogy számokban. Mármint a Super Bowl. És erről érdemes pár sorban megemlékezni. Egyrészt nem vagyok egy nagy rajongó. Most volt az első idény szerintem, amikor több meccset is élőben néztem, illetve követtem az eredményeket. Természetesen a döntőket és a Super Bowl-t sem akartam kihagyni, még akkor sem, ha nagyon nem tudtam eldönteni kinek szurkoljak. Emberként mindenképpen Peyton Manning-nek, csapatként viszont már a Saints! Talán ezért is mondtam azt az elején, hogy valahol nekem mindegy ki fog nyerni, jó meccset akarok látni. Szerencsére ez be is jött.

Ami a számokat illeti, általában az évad legnézettebb műsoráról beszélünk, amelyet közel 100 millióan követnek évről évre. A reklámok hatalmas összegekbe kerülnek, és még ezek is egymás ellen versenyeznek. A CBS, idén ők közvetítették, az első és a negyedik negyedben vetített reklámokra 3 millió dollárt, míg a középső etapra csak 2,8 milliót kért el. Ezek mellett pedig megkülönböztetett 30 és 60 másodperces spotokat is.

super bowlAz este során, mondhatnánk nyugodtan, hogy bréking jelleggel, percekkel ezelőtt érkezett meg a CBS hivatalos közleménye a tegnapról. Melyből kiderült, hogy átlagosan több mint 106 millióan nézték végig az eseményt. Amivel nem csak a legjobb sportközvetítés lett, hanem minden szempontból is az élre került. Eddig a M.A.S.H. fináléja tartotta ezt a rekordot. Igaz, 1983-ban, amikor ez a rekord született, még "csak" 85 millió háztartásba volt tv, most ez 115 millióra módosult. De akkor is, a leg-ek Super Bowl-ja lett ez.

És ha már említettem, akkor érdemes felkutatni ezt a linket, ahol az összes idei Super Bowl reklám megnézhető. Ráadásul rangsorok is készültek, legjobbak, legrosszabbak és sorolhatnám. Nekem a Google, a Lost és egy Snickers reklám jött be a legjobban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr573141952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása