2010.10.16. 23:33 teddike

Az ember gyermeke (Children of Men)

Címkék: vélemény kritika film mozi 2006 8 pontos az ember gyermeke children of men

Minden bejegyzés előtt nem fogok, nem is kell hosszabb bejegyzést írnom, elég nekem az első, igen, a legelső gondolataimat megosztanom veleket, amit itt értek el, és jöhet is a filmről vagy sorozatról alkotott véleményem. Elsőnek visszaugrunk az időben, 2006-ot írunk, szombat este van, és a Children of Men a program, amiről, négy éve ennyit sikerült összehozni (azért én jókat röhögök azon, hogy annak idején mit próbáltam összehozni):

"Nehéz mondani barmit is, ezzel a filmmel kapcsolatban! Engem nagyon megfogott, és borzasztóan tetszett, nem gondoltam volna, hogy tud még film ekkora hatással lenni rám! Az alaptörténetet sem mondanám egyszerűnek, 2027-ben járunk, meghal a legfiatalabb ember, aki 18 éves, következtetünk, tudjuk miről van szó, kihalóbán az emberek! Az utcai kepékből nem jön nagyon át, hogy a jövőben vagyunk, persze minden más, az autók is "érdekesek", de inkább a technika, otthoni gépek, autóbelsők ragadtak meg igazan! Anglia nem fogadja a menekülteket, az egész világ romokban hever, egy külön helyre zárják őket. A menekültek között találjuk meg azt a lányt, aki ebben a világban is, csodával határos módon, de terhes lesz.

Több spoilert nem írok, viszont annyit mondanék, hogy az állandóan pörgő film, folyamatos hangzavar ellenére, van egy pillanat, amikor ebben a világban is csend és nyugalom lesz, azt hiszem csak ezért a pillanatért megérte a moziba elmenni!   A szereplők teljesen rendben vannak, Clive Owen eddig is jó színész volt, több filmben is láttam, és tetszett amit alakított, de itt ezeket simán felülmúlta! Julianna Moore, semmi bajom vele, alapjáraton nem nagyon szeretem, de az ő játéka is tetszett. A legjobb alakítás Michael Caine flúgos, cseppet kattant alakja, akinek mellesleg nagyon jo zenei ízlése! Jó volt egy olyan filmet latni, amiben a múlt a mostani jelen! 2006 legjobb alkotása, eddig, és már nincs sok hátra!"

Négy éve ennyire futotta, a bejegyzés eredetije itt található, loptam egyet saját magamtól, most büszke vagyok magamra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr842376941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása