2008.09.01. 21:09 teddike

Gossip Girl - Második évad

Címkék: sorozat 2008 2009 gossip girl s2

Egy hete már jeleztem, hogy kezdődik az új évad, és bármennyire is nincs kedvem leírni, hogy szeptember 1 van, de itt a mai nap talán egyetlen örömteli része, indul a 2008/2009-es szezon. A mai napon csak azokkal a sorozatokkal foglalkozok, amelyek ma mutatkoznak be.

Kezdjük a Gossip Girl második évadával. A sorozat amelyet sokan nem szeretnek, kevesen néznek, de a CW szereti, és reklámozza is, én meg ott vagyok a koca nézők között. Holnap reggel tehát lehet keresni a második éved első részeit.

2008. szeptember 1. - Gossip Girl (S2) - CW - 8 p.m.

Az első évadról is tudtok olvasni (igaz most a kereső valami miatt nem tökéletes), a második évadról is volt már pár plakát, most pedig a tovább mögött összeszedtem még pár videót, képet a második évaddal kapcsolatban.

Egy hete már jeleztem, hogy kezdődik az új évad, és bármennyire is nincs kedvem leírni, hogy szeptember 1 van, de itt a mai nap talán egyetlen örömteli része, indul a 2008/2009-es szezon. A mai napon csak azokkal a sorozatokkal foglalkozok, amelyek ma mutatkoznak be.

Kezdjük a Gossip Girl második évadával. A sorozat amelyet sokan nem szeretnek, kevesen néznek, de a CW szereti, és reklámozza is, én meg ott vagyok a koca nézők között. Holnap reggel tehát lehet keresni a második éved első részeit.

2008. szeptember 1. - Gossip Girl (S2) - CW - 8 p.m.

Az első évadról is tudtok olvasni (igaz most a kereső valami miatt nem tökéletes), a második évadról is volt már pár plakát, most pedig összeszedtem még pár videót, képet a második évaddal kapcsolatban.

Season 2 Promo:

Képek az első részből:

 
 
 
 
 

A további részek dátumokkal és címekkel, az első rész címe egyébként: Summer Kind of Wonderful.

Episode 2.02 - 8th Sept 2008 - Never Been Marcused
Episode 2.03 - 15th Sept 2008 - The Dark Night
Episode 2.04 - 22nd Sept 2008 - The Ex-Files
Episode 2.05 - 29th Sept 2008 - The Serena Also Rises

Természetesen az internet tele van nagyon sok videóval, képpel, és spoileres információkkal a második évad kapcsán. A sorozatnak mennyi esélye van a folytatásra? Nos ez lehet hülye kérdés, mivel azt kell rá mondjam, hogy nagyon sok, köszönhetően annak, hogy a CW vezetői nagyon szeretik. Szóval ha most kellene fogadni arra, hogy lesz e harmadik évad, akkor azt kell mondjam, hogy szerintem igen. (90%)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr823140475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása