2011.05.17. 11:23 teddike

A FOX újoncai (4): New Girl

Címkék: sorozat fox upfronts new girl 2011 2012

Ezt a sorozatot Zooey Deschanel fogja eladni nekem, és ezzel szerintem mindent el is mondtam. Hiába kapunk egy nagyon sokszor körbejárt témát, a párkapcsolati szitkomokra még ma is nagy szükség van, és bízzunk abban, hogy a New Girl tud majd valami újat mutatni. Egykamerás szitkomot kapunk majd a 20th Century Fox-tól, és ezt csak azért emeltem már most ki, mert már rögtön az első vetítések után nagyon jó vélemények jöttek róla.

A történet szerint egy általános iskolai tanár nem túl szerencsés a párkapcsolatokban, szakít barátjával és új albérletbe költözik, három sráccal - a többit már nagyon könnyen ki lehet találni. Remélhetőleg a lakótársakkal nem fog összejönni.

new girl

Stúdió (Gyártó): 20th Century Fox, Chernin Entertainment

Rendező: Jake Kasdan

Író: Liz Meirwether

Producer: Peter Chernin, Katherine Pope, David Finkel

Szereplők: Zooey Deschanel, Jake M. Johnson, Max Greenfield, Hannah Simone

Premier: 2011 ősz (szeptember) - Glee után kedden

Várakozási faktor: 7/10

Folytatásban előzetes:

Ezt a sorozatot Zooey Deschanel fogja eladni nekem, és ezzel szerintem mindent el is mondtam. Hiába kapunk egy nagyon sokszor körbejárt témát, a párkapcsolati szitkomokra még ma is nagy szükség van, és bízzunk abban, hogy a New Girl tud majd valami újat mutatni. Egykamerás szitkomot kapunk majd a 20th Century Fox-tól, és ezt csak azért emeltem már most ki, mert már rögtön az első vetítések után nagyon jó vélemények jöttek róla.

A történet szerint egy általános iskolai tanár nem túl szerencsés a párkapcsolatokban, szakít barátjával és új albérletbe költözik, három sráccal - a többit már nagyon könnyen ki lehet találni. Remélhetőleg a lakótársakkal nem fog összejönni.

new girl

Stúdió (Gyártó): 20th Century Fox, Chernin Entertainment

Rendező: Jake Kasdan

Író: Liz Meirwether

Producer: Peter Chernin, Katherine Pope, David Finkel

Szereplők: Zooey Deschanel, Jake M. Johnson, Max Greenfield, Hannah Simone

Premier: 2011 ősz (szeptember) - Glee után kedden

Várakozási faktor: 7/10

Folytatásban előzetes:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr683143225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása